coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

معرفی و مشخصات ساندبارهای سری Q سامسونگ برای تلویزیون‌های QLED

مدل‌های جدید ساندبارهای سری Q سامسونگ برای تلویزیون‌های QLED معرفی شدند. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر مشخصات فنی و قابلیت‌های این بلندگوهای جدید که با همکاری شرکت هارمان کاردون ساخته شده‌اند.

راهنمای خرید تکراتو

گذشته از کیفیت تصویر، یکی دیگر از نکاتی که کمک شایانی به بهبود تجربه تماشای فیلم و تلویزیون می‌کند، صدای خروجی از دستگاه است. معمولا بلندگوهای داخلی تعبیه شده در تلویزیون‌ها کیفیت خارق العاده‌ای نداشته و به همین دلیل بسیاری از کاربران از از اسپیکرهای خارجی و یا ساندبار (Soundbar) برای بهبود تجربه شنیداری خود استفاده می‌کنند.

شرکت سامسونگ از دو مدل جدید از ساندبارهای سری Q خود رونمایی کرد که مجهز به فناوری Acoustic Beam و Adaptive Sound این شرکت هستند. دو ساندبار HW-Q70R و HW-Q60R حاصل همکاری آزمایشگاه صدای شرکت سامسونگ و برند Harman Kardon هستند و با داشتن قابلیت‎های هوشمند می‎توانند تجربه صوتی بسیار فراگیری را برای کاربر ایجاد کنند..

ساندبارهای سری Q سامسونگ

ساندبارهای جدید سامسونگ با استفاده از فناوری Adaptive Sound می‎توانند محتوای در حال پخش روی تلویزیون را تحلیل کرده و بصورت زنده تنظیمات صدا را متناسب با هر لحظه تغییر دهند. مدل‎های HW-Q70R و HW-Q60R در صورت اتصال به تلویزیون‎های QLED سری 2019 سامسونگ، بصورت خودکار به حالت Adaptive Sound رفته و قابلیت هوش مصنوعی آنها فعال می‎شود.

معرفی و مشخصات ساندبارهای سری Q سامسونگ برای تلویزیون‌های QLED

یانگ‎سوک چو، معاون مدیر بخش نمایشگرهای این شرکت در خصوص ساندبارهای سری Q سامسونگ می‎گوید:

با استفاده از فناوری Adaptive Sound که صدا را درک و آن را متناسب با صحنه بهینه سازی می‎کند، کاربر صدا را بر اساس صحنه در حال تماشا، بسیار واقعی می‎شنود. ساندبارهای جدید سری Q کیفیت صدایی فوق‌العاده را در کنار طراحی بسیار زیبای خود ایجاد می‎کنند تا در مجموع کاربر بتوانند تجربه‎ای بهتر از استفاده از سینمای خانگی داشته باشد.

این دو ساندبار جدید سامسونگ مجهز به فناوری اختصاصی Acoustic Beam هستند که با استفاده از مجموعه حفره‎های روی بدنه، صدایی دینامیکی و پانورامایی تولید می‎کند. این قابلیت باعث می‎شود صدا بصورت کامل به تمامی نقاط خانه منتقل شود. ساندبارهای سری Q مجهز به امکان اتصال بلوتوثی هستند تا کاربر بتواند موسیقی روی گوشی هوشمند خودش را نیز با بهترین کیفیت صدا در خانه پخش کند.

معرفی و مشخصات ساندبارهای سری Q سامسونگ برای تلویزیون‌های QLED

مدل ‎ HW-Q70R مجهز به فناوری Dolby Atmos و صدای 360 درجه فراگیر DTS:X است که تا پیش از این تنها در مدل‎های بالارده سامسونگ مانند HW-N950 و HW-N850 استفاده می‎شد. به این ترتیب کاربران می‎توانند با استفاده از ساندبار HW-Q70R هم همان صدای کاملا فراگیر و قدرتمند را در همه نقاط خانه تجربه کنند.

معرفی و مشخصات ساندبارهای سری Q سامسونگ برای تلویزیون‌های QLED

از نظر طراحی نیز مدل HW-Q70R در عین قدرتمند بودن، بدنه‎ای بسیار باریک با ارتفاع تنها 59 میلی‏متر دارد که آن را به گزینه‎ای بسیار مناسب برای استفاده در کنار تلویزیون‎های QLED سامسونگ تبدیل می‎کند.

منبع: Samsung

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر