coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اپل با برگزاری رویدادی در ماه مارس از اپل واچ 2 و آیفون 6C پرده برداری خواهد کرد

اپل با برگزاری رویدادی در ماه مارس از اپل واچ 2 و آیفون 6C پرده برداری خواهد کرد

از عرضه ی اولین اپل واچ که با استقبال بسیار خوبی ار جانب کاربران مواجه شد نزدیک یک سال می گذرد و خیلی ها منتظر عرضه ی نسل دوم این ساعت ها هستند. به نظر می رسد اپل نیز در تدارک عرضه ی سری دوم این پوشیدنی های محبوب خود می باشد و در همین راستا رویدادی را در ماه مارس برای معرفی اپل واچ های جدید برگزار خواهد کرد.

خرید بلیط هواپیما

طبق گفته ی 9to5Mac اپل در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک همایش در مارس 2016 می باشد. اپل سال گذشته اپل واچ ها را در ماه سپتامبر معرفی و متعاقب آن، این محصولات در ماه مارس به صورت رسمی عرضه شدند. با توجه به فاصله ی زمانی بین معرفی و عرضه به نظر می رسد که اپل واچ های جدید در آوریل به صورت رسمی عرضه شوند. لازم به ذکر است که برگزاری همایش اپل در ماه مارس با اولین سالگرد عرضه اپل واچ ها همزمان است و احتمال دارد که اپل برنامه ی خاصی را نیز برای این سالگرد در نظر داشته باشد.

اما شاید چیزی که در این رویداد جذاب تر باشد این است که اپل قصد دارد تا در این رویداد نسخه ی دیگری از آیفون را معرفی کند. به گفته ی منابع مختلف سرانجام اپل از آیفون کوچکتری به اسم آیفون 6C پرده برداری می کند. این گوشی یک صفحه نمایش 4 اینچی دارد که بسیار شبیه به آیفون 5 اس است. البته تفاوت های آن با آیفون 5 اس در این می باشدکه ویژگی های مدرن تری را به نمایش خواهد گذاشت. اما نسبت به گوشی ها جدید آیفون نظیر آیفون 6 و آیفون 6 اس در سطح پایین تری قرار دارد. گفته می شود تنوع رنگی این گوشی بالا بوده و بدنه آن نیز از جنس فلز خواهد بود.

اپل احتمالاً به زودی دعوتنامه ی این رویداد مطبوعاتی را منتشر خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر