coinex
otetmarket
propification.com

انتشار برنامه “مایکروسافت اپس” به منظور ارائه ی کل برنامه های ساخت مایکروسافت برای اندروید

انتشار برنامه "مایکروسافت اپس" به منظور ارائه ی کل برنامه های ساخت مایکروسافت برای اندروید

مایکروسافت به تازگی برنامه ای را منتشر کرد که به کاربران اندرویدی اجازه می دهد تا برنامه های ساخت مایکروسافت برای پلتفرم اندروید را راحت تر پیدا کنند.

این برنامه ی جدید با نام “مایکروسافت اپس” (Microsoft Apps) شناخته می شود، هسته ی مرکزی برنامه های ساخت مایکروسافت برای اندروید می باشد. کاربران می توانند لیست برنامه ها را به ترتیب محبوبیتشان یا بر اساس دسته بندی مورد نظرشان مشاهد کنند. با تپ و یا کلیک کردن بر روی هر کدام یک از این برنامه ها، بلافاصله و به صورت اتوماتیک برنامه گوگل پلی راه اندازی می شود و قسمت برنامه مورد نظر در گوگل پلی نشان داده خواهد شد و کاربران به راحتی می توانند آن را دانلود کنند. تا کنون مایکروسافت 79 برنامه برای اندروید عرضه کرده است.

علاوه بر ایجاد یک هسته ی مرکزی برای برنامه های مایکروسافت، این برنامه شامل قابلیت بازخورد است که پس از نصب به صورت اتوماتیک فعال می شود. کاربران در این برنامه می توانند برنامه های مایکروسافت که بر روی گوگل پلی قرار دارند را به راحتی جستوجو کنند. مایکروسافت اعلام کرده است که ویژگی های جدیدی به این برنامه در آینده ای نزدیک اضافه خواهد شد. اگر چه مشخص نکرد که این ویژگی ها شامل چه چیز هایی خواهد بود.

 این برنامه صرف نظر از ارائه ی برنامه های ساخت مایکروسافت برای اندروید، نشان می دهد که مایکروسافت سیاست خود مبنی بر حضور موثر در سیستم عامل های رقیب را، با جدیت دنبال می کند.

این برنامه در حال حاضر برای دانلود در گوگل پلی وجود دارد.

.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر