coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ایسوس؛ گوشی پگاسوس ایکس 005 را معرفی کرد

کمپانی ایسوس، گوشی هوشمند پگاسوس ایکس 005 را معرفی کرد.  گر چه گوشی های هوشمند زیادی از سری پگاسوس در خارج چین در دسترس نیستند اما این کمپانی گوشی های هوشمند موفقی از خانواده زرنفون را به دنیای گوشی های همراه معرفی کرده است.

کمپانی ایسوس، گوشی هوشمند پگاسوس ایکس 005 را معرفی کرد.

گر چه گوشی های هوشمند زیادی از سری پگاسوس در خارج چین در دسترس نیستند اما این کمپانی گوشی های هوشمند موفقی از خانواده زنفون را به دنیای گوشی های همراه معرفی کرده است.

آخرین گوشی هوشمند ایسوس که در سطح گوشی های رده میانی قرار می گیرد، ایسوس پگاسوس ایکس 005 است که هنوز به طور رسمی پرده برداری نشده است. اما کمیسیون تنظیم مقررات چین، تنا، آنرا تایید کرده و انتظار می رود که در هفته های آتی وارد بازار گردد.

بازار هدف پگاسوس ایکس 005 (Pegasus X005) درست به مانند دستگاه های قبلی از این سری، پگاسوس 2 پلاس ایکس 550 (Pegasus 2 Plus X550) و پگاسوس ایکس 003، کشور چین است هر چند که این احتمال وجود دارد که به زودی در برخی از کشورهای جهان نیز در دسترس قرار گیرد.

این گوشی در سه رنگ آبی، طلایی و سفید در دسترس خریداران چینی قرار می گیرد. متاسفانه تا کنون هیچ اطلاعی از قیمت و تاریخ عرضه آن وجود ندارد.

گوشی پگاسوس ایکس 005، یک گوشی هوشمند میان رده است که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ خواهد بود.

این گوشی با نمایشگر لمسی  5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (فول اچ دی) همراه خواهد شده و از یک پردازنده هشت هسته ای مدیا تک M6753  با سرعت کلاک 1.3 گیگا هرتز قدرت می گیرد. 2 گیگا بایت رم دارد و 16 گیگا بایت حافظه داخلی آن از طریق درگاه میکرو اس دی تا 32 گیگا بایت قابل ارتقا است.

بخش ثبت تصاویر در پگاسوس ایکس 005 بر عهده یک دوربین 13 مگا پیکسلی با فوکوس خودکار در پشت و یک دوربین 5 مگا پیکسلی سلفی در جلو می باشد.

گوشی ایسوس پگاسوس ایکس 005 از شبکه ارتباطی 4G LTE و دو سیمکارت پشتیبانی می کند. از دیگر گزینه های ارتباطی آن می توان به بلوتوث 4.0، وای فای، میکرو یو اس بی 2.0 و جی پی اس اشاره کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر