coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مدیر عامل سونی و علاقمندی هایش در نمایشگاه CES 2016 !

مدیر عامل سونی و علاقمندی هایش در نمایشگاه CES 2016 !

مدیر عامل سونی ، مایک فاسولو، در مصاحبه ای با USA TODAY از محصول مورد علاقه اش در نمایشگاه CES 2016 پرده برداری کرد.

نمایشگاه CES 2016 که در لاس وگاس ایالات متحده در حال برگزاری است، به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و فرصتی را فراهم می کند تا به حاشیه های جذاب این نمایشگاه با عظمت نیز بپردازیم. در ادامه می خواهیم مصاحبه گزارشگران USA TODAY با مایک فاسولو، مدیر عامل سونی الکترونیک را به شما ارائه دهیم، پس با تکرا همراه باشید.

شاید اگر به شما بگوییم یک ضبط صوت، محبوب ترین محصول از نظر مایک فاسولو است کمی تعجب کنید، اما باید بدانید که این، همان چیزی است که مدیر عامل سونی را مجذوب خود کرده است.

صفحات گرامافونی جدید سونی ، شاید اگر به شما بگوییم یک ضبط صوت، محبوب ترین محصول از نظر مایک فاسولو است کمی تعجب کنید، اما باید بدانید که این، همان چیزی است که مدیر عامل سونی را مجذوب خود کرده است.

صفحات گرامافون هایی که سونی تا سال ها آن ها را می فروخت و به دلیل روی کار آمدن دیسک های فشرده (سی دی، دی وی دی و …) آن ها را کنار گذاشت؛ این صفحات را به خاطر دارید؟ بسیار خب، سونی در نمایشگاه CES 2016، این صفحات گرامافون را دوباره روی کار آورده است!

اما نسخه 2016 این صفحات، PS-HX500، تنها یک وسیله برای پخش موسیقی نیستند، آن ها قرار است خالق عصری مدرن باشند. این صفحات گرامافونی، وینیل (vinyl، ماده ای شیمیایی است که می توان گفت با اختراع آن بود که صنعت موسیقی دگرگون شد) را به فایل های صوتی با کیفیت بالا تبدیل می کنند و شاید به همین دلایل است که مدیر عامل سونی عاشق آن هاست!

مایک فاسولو در این باره به USA TODAY گفت: “این فقط سرگرم کننده است… نسل امروز، عاشق وینیل هستند.”

اگر بخواهیم کمی در رابطه با وینیل توضیحات بیشتری ارائه دهیم باید گفت که این فرمت در دهه 1980 میلادی و به دلیل روی کار سی دی هایی که گفته می شد صدایی با درجه کیفی عالی و نزدیک به اصل صدای ضبط شده می تواند کارایی داشته باشد، کنار گذاشته شد. تنها به دلیل ادعای عده ای از افراد که ادعای ضبط و پخش کیفیت بهتر صدا بر روی وینیل را داشتند، شرکت ها دوباره به ساخت آن ها روی آوردند و فروشگاه های بزرگی مثل Target و Barnes & Noble شروع به فروش آن ها کردند؛ حال آن ها بازگشتی پر قدرت و غیر منتظره داشته اند.

مدیر عامل سونی ، مایک فاسولو، به جز این صفحات نوستالژیک، به سه محصول دیگر سونی که باید حتماً آن ها را دید، اشاره کرد: تلویزیون های X93D جدید برای کیفیت های تصویر فوق العاده مدرن و جدید، یک پروژکتور قابل حمل کوچک و یک لامپ! تعجب نکنید، این لامپ با بلوتوث فعال شده و همچنین یک اسپیکر توکار نیز دارد.

لامپ سونی ، این لامپ با بلوتوث فعال می شود و یک اسپیکر توکار نیز دارد. به گفته مدیر عامل سونی الکترونیک، این لامپ جدید راهی خلاقانه برای ورود ترندهای مختلف به قسمت های مختلفی از فضای زندگی بشر است.

به گفته مدیر عامل سونی الکترونیک، این لامپ جدید راهی خلاقانه برای ورود ترندهای مختلف به قسمت های مختلفی از فضای زندگی بشر است.

هنوز هیچ قیمتی برای این سه محصول معرفی نشده و انتظار می رود تا اواسط امسال در دسترس قرار گیرند.

لازم به ذکر است در نمایشگاه CES امسال که در لاس وگاس در حال برگزاری است، سونی تنها شرکتی نیست که بر روی لامپ هایی با قابلیت پخش موسیقی کار کرده، بلکه کمپانی دیگری به نام Sengled، یک لامپ/اسپیکر عرضه کرده که سر و صدای زیادی نیز به پا کرد. این محصول، علاوه بر انتخابش به عنوان خلاقانه ترین محصول نمایشگاه CES 2016، به عنوان گزینه اولِ سردبیرِ وب سایت Reviewed.com هم انتخاب شد.

در این مصاحبه، مدیر عامل سونی الکترونیک در رابطه با فعالیت های سونی در حوزه واقعیت مجازی، تلویزیون های فوق پیشرفته و استفاده از صفحات نمایشی 4K در محصولاتش نیز صحبت کرد.

.

.

منبع: usatoday


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر