coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

زنفون 2 لیزر ، تمرکز ایسوس بر روی دوربین

زنفون 2 لیزر یکی از گوشی های سری زنفون بوده که ایسوس تمرکز خود را بر روی دوربین آن معطوف کرده است.

زنفون 2 لیزر یکی از گوشی های سری زنفون بوده که ایسوس تمرکز خود را بر روی دوربین آن معطوف کرده است.

گوشی زنفون 2 لیزر ایسوس، یکی از مدل های محبوب زنفون 2 می باشد. این گوشی در سال گذشته، در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شد.

این گوشی دارای یک ویژگی بسیار مهم است. گوشی زنفون 2 لیزر دارای فوکوس خودکار لیزری در دوربین عقب خود است. فوکوس خودکار لیزری بدین معنی است که این دوربین قادر خواهد بود بسیار سریعتر از دوربین هایی که این قابلیت را ندارند بر روی آیتم های مختلف تمرکز کند.

زنفون 2 لیزر یک صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS با کیفیت تصویری فول اچ دی دارد. بسته به مدل های مختلف پردازنده اسنپ دراگون 410 و یا اسنپ دراگون 615 پردازش کارها را انجام می دهند. 2 گیگا بایت رم در کنار 16 گیگا بایت حافظه داخلی فضای ذخیره سازی زنفون 2 لیزر را بر عهده دارند و در تمام مدت استفاده، یک باتری خوب 3000 میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض آن را روشن نگه می دارد.

این قابلیت برای اولین بار در گوشی ال جی G3 سال 2014 دیده شد و سپس بر روی گوشی های دیگری از جمله نکسوس 6P و نکسوس 5X بکار گرفته شد.

دوربین 13 مگا پیکسلی زنفون 2 لیزر هنوز با DSLR (دوربین دیجیتالی تک لنزی بازتابی) جایگزین نشده است، اگر چه هنوز این امکان را فراهم می کند که بتوان با آن تصاویر زیبایی را ثبت کرد.

گوشی زنفون 2 لیزر در نمایشگاه CES 2016 به نمایش درآمد.

 گوشی زنفون 2 لیزر دارای فوکوس خودکار لیزری در دوربین عقب خود است. فوکوس خودکار لیزری بدین معنی است که این دوربین قادر خواهد بود بسیار سریعتر از دوربین هایی که این قابلیت را ندارند بر روی آیتم های مختلف تمرکز کند.

زنفون 2 لیزر یک صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS با کیفیت تصویری فول اچ دی دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines 


عصر تکنولوژی، تکرا

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ایسوس فوق العاده است

    پاسخ