coinex
راهنمای خرید تکراتو

سونی اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت وارد بازار آمریکا می شوند

سونی اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت وارد بازار آمریکا می شوند
سونی اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت به بازارهای آمریکا راه یافتند. سونی به وعده ی قول عمل کرد و بهترین و جدیدترین گوشی های هوشمند خود را در اختیار کاربران آمریکایی گذاشت.
در حال حاضر، گوشی های سونی اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت هر دو در آمازون، Best Buy و B&H و با قیمت های 599 و 499 دلار در دسترس هستند.
این دو گوشی با توجه به قابلیت هایی مثل پردازنده ی اسنپ دراگون 810، حافظه ی ذخیره سازی 32 گیگا بایتی و دوربین 23 مگا پیکسلی، از قیمت مناسبی برخوردارند. برگترین تفاوت گوشی های سونی اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت در نمایشگر آنهاست؛ زد 5 با نمایشگر 5.2 اینچی و کامپکت با نمایشگر 4.6 اینچی تولید شده اند. تفاوت دیگر این دو مدل در رم های 3 و 2 گیگابایتی آنهاست.
گوشی های نامبرده در AT&T و T-Mobile و سایر شبکه های آمریکایی، عملکرد خوبی خواهند داشت. لازم به ذکر است که نسخه هایی که وارد بازار آمریکا می شوند، با نسخه های عرضه شده در سایر کشور ها تفاوت دارند؛ این دو مدل در بازار آمریکا، از سنسور اثر انگشت که زیر دکمه ی پاور تعبیه شده، برخوردار نیستند. این مساله در نسخه ی 5.1 اندروید، مشکلی ایجاد نمی کند. اما این مساله در این دو مدل با دریافت نسخه ی 6.0 و پشتیبانی تشخیص هویت از طریق اثر انگشت منطقه ای، اهمیت خواهد داشت. با تمام این اوصاف، گوشی های سونی اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت بسیار مناسب هستند. زد 5 کامپکت، یک گوشی اندرویدی کوچک اما قدرتمند است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر