coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت هوآوی نوآ 9 (Huawei Nova 9) مشخص شد

پس از گذشت یک ماه از رونمایی میان رده جدید هوآوی در چین حالا قیمت هوآوی نوآ 9 مشخص شده است. در ادامه نگاهی به قیمت این گوشی می اندازیم.

طی سال‌های اخیر و به خاطر تحریم‌های شرکت هوآوی دیگر شاهد برگزاری‌های منظم رویدادهای این کمپانی نیستیم. به تازگی در رویداد وین از هوآوی نوآ 9 رسما تائید شده است و قیمت این گوشی نیز مشخص شده.

کمپانی هوآوی در رویداد جدید خود که به تازگی برگزار شده است از ورود هوآوی نوآ به عرصه جهانی رونمایی نموده است. حدود یک ماه قبل بود که در اوایل مهر ماه از این گوشی پرده برداری شد و حالا قیمت این میان‌رده مشخص شده است.

قیمت هوآوی نوآ 9

عرضه جهانی هوآوی نوآ 9 رسما تائی شده است. اوایل مهر ماه بود که شاهد عرضه انحصاری این گوشی در چین بودیم و حالا این اسمارت فون به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

قیمت پایه هوآوی نوآ 9 حدود 418 دلار آمریکا است. گر چه این گوشی دارای دو عضو استاندارد و پرو است اما ظاهرا هوآوی تصمیم گرفته که برای عرضه جهانی تنها از نسخه استاندارد به عمل آید.

قیمت هوآوی نوآ 9

مشخصات این اسمارت فون مشابه گوشی آنر 50 است. در پنل پشتی این گوشی شاهد دو رینگ هستیم که یکی از آنها دوربین عریض و دیگری دوربین‌های دوگانه را پوشش می‌دهند. هوآوی نوآ 9 وزنی سبک و 175 گرمی دارد.

نمایشگر این گوشی 6.57 اینچی است و نوع پنل آن اُولد است. رزولوشن نوآ 9 فول اچ دی پلاس است و می‌تواند تا یک میلیارد رنگ را ساپورت کند. قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون 778 جی است.

دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسلی است و صفحه نمایش اُولد آن دو لبه خمیده دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین عریض 50 مگاپیکسلی و باتری 4300 میلی‌آمپری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت هوآوی نوآ 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر