coinex
otetmarket
propification.com

پخش زنده بازی زنیت دینامو مسکو 7 آبان [ساعت بازی]

پخش زنده بازی زنیت دینامو مسکو 7 آبان را با ما ببینید. دو تیم در چارچوب هفته سیزدهم لیگ روسیه از ساعت 19:30 در سنت پترزبورگ استادیوم به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های اول و دوم جدول روسیه امروز در شرایطی باید به مصاف هم بروند که دینامو مسکو به عنوان پدیده فصل جاری با یک بازی کمتر از زنیت 26 امتیازی، با 23 امتیاز در رده دوم جدول است و این شانس را برای خود قائل است که با پیروزی بر زنیت به لحاظ امتیازی با این تیم در شرایط یکسانی قرار گیرد. برای پخش زنده زنیت و دینامو مسکو 7 آبان 1400 با ما باشید.

پخش زنده بازی زنیت دینامو مسکو 7 آبان

قهرمان سه دوره پیشین رقابت‌ها که سردار آزمون،‌ مهاجم توانا و با استعداد ایرانی را نیز در ترکیب خود دارد هفته گذشته و در یکی از مهمترین دربی‌های روسیه موفق شد با نتیجه 7 بر 1 اسپارتاک مسکو پرمدعا و نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها را با نتیجه 7 بر 1 دهم بکوبد که سهم سردار آزمون از این تعداد گل،‌ 2 گل و 1 پاس گل بود. اما برای پخش زنده زنیت دینامو مسکو 7 آبان 1400 از لینک‌های زیر استفاده کنید:

هفته سیزدهم لیگ روسیه

زنیت سنت پترزبورگ و دینامو مسکو ساعت 19:30

نکته: لینک‌ها همگی سالم تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ‌اپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

لینک پخش زنده فوتبال زنیت دینامو مسکو 7 آبان 1400

نظر شما در مورد پخش زنده بازی زنیت دینامو مسکو 7 آبان چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر