coinex
راهنمای خرید تکراتو

5 کلید میانبر جیمیل که هر کاربری باید بداند

5 کلید میانبر جیمیل وجود دارد که استفاده از آنها، کارها را برای کاربران جیمیل ساده تر و سریع تر می کند.

5 کلید میانبر جیمیل وجود دارد که استفاده از آنها، کارها را برای کاربران جیمیل ساده تر و سریع تر می کند. شما حتما می دانید که چگونه میانبرهای صفحه کلید می تواند سرعت گردش کار را در هر برنامه ای بالا ببرد. کاربران جیمیل می توانند از چند کلید میانبر کاربردی استفاده کنند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم:

1.شیفت + کلیک: شما می توانید با پایین نگه داشتن کلید شیفت و در عین حال کلیک بر روی چند فایل، در مرورگر فایل کامپیوتر خود، به طور همزمان ایمیل های متعدد را انتخاب کنید.

2. شیفت + #: پاک کردن اینباکس به وسیله ی این کلید میانبر جیمیل، بسیار سریعتر از آن است که به صورت تک تک، پیام ها را حذف کنید. روش بهتر این است که یک دسته از آنها را با کلید میانبر “شیفت + کلیک”، انتخاب کنید، سپس با استفاده از شیفت + # همه ی آنها را حذف کنید.

3. شیفت + I: اگر فکر می کنید که علامت گذاری ایمیل های خوانده شده با دکمه ی Mark as read در صرفه جویی در زمان تاثیر دارد، از این میانبر استفاده کنید تا همین کار را سریع تر انجام دهید.

4. شیفت + U: اگر می خواهید پیامی را با علامت “خوانده نشده”، مشخص کنید، به جای اتلاف وقت خود و استفاده از دکمه های جیمیل، از این میانبر استفاده کنید.

5. کلیدهای شیفت + T: از این کلید میانبر جیمیل زمانی که ایمیلی انتخاب شده و یا برای ارسال مستقیم به گوگل تسک باز شده، استفاده کنید. فراموش نکنید که راه های دیگر برای وارد کردن ایمیل به تسک ها، وجود دارد.

اگر این 5 کلید میانبر جیمیل برای شما کار نمی کند، به تنظیمات بروید و مراحل زیر را دنبال کنید:

Settings > General > Keyboard shortcuts ، سپس مطمئن شوید که دکمه ی رادیویی کنار میانبرهای صفحه کلید(Keyboard shortcuts ) انتخاب شده باشد.

جیمیل، کلید های میانبر زیادی دارد که می تواند به شما کمک کند تا زمانی که با سیلی از دریافت های ایمیل مواجه می شوید، به صورت فوق العاده سریع، به آن ها رسیدگی کنید. اگر می خواهید این کلیدهای میانبر را به خاطر بسپارید و یا نیاز به یادآوری آنهایی دارید که شما فراموش کرده اید، کلید Shift + ؟ را بزنید تا لیست کامل کلید های میانبر را به شما نشان دهد.
اگر این 5 کلید میانبر جیمیل برای شما کار نمی کند، به تنظیمات بروید و مراحل زیر را دنبال کنید:

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: makeuseof


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر