coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فناوری بلاکچین 2 تریلیون دلار به اقتصاد جهان افزوده است

فناوری بلاکچین 2 تریلیون دلار به اقتصاد جهان افزوده است، اقتصادانان باور دارند بلاکچین به سازمان‌ها اجازه می‌دهد اعتماد و شفافیت را بسازند

جدا از آنچه اکنون در حال رخ دادن است دلایلی وجود دارد که نسبت به آینده بلاکچین خوشبین باشیم.

مشاوران اقتصادی PricewaterCoopr پیش‌بینی می‌کنند، تکنولوژی بلاکچین به رشد GDP جهان کمک خواهد کرد و 1.76 تریلیون دلار طی 10 سال آینده می‌رساند. این پیش‌بینی بر اساس دارایی‌های موجود و موارد استفاده و پتانسیل آن‌هاست.

فناوری بلاکچین 2 تریلیون دلار به اقتصاد جهان افزوده است

فناوری بلاکچین فراتر از پرداخت‌های دیجیتال است. بر اساس گزارشات فناوری بلاچین می‌تواند به ساخت اعتماد در سازمان‌ها و شفافیت کمک کند، این مهم محقق نمی‌شود مگر با دیجیتالیزه کردن ارگان‌ها.

هم اکنون 61 درصد مدیران استفاده از تکنولوژی‌های جدید دیجیتال را در الویت قرار دادند و بلاکچین می‌تواند ابزار کار باشد.

گزارش در ادامه در مورد 5 استفاده مهم بلاکچین توضیح می‌دهد. در رده اول مورد تایید قرار دارد که به تنهایی تا سال 2023 میلادی 968 میلیارد دلار می‌تواند به GDP اضافه کند

فناوری بلاکچین نقش مهمی در کمک به شرکت‌ها برای رهگیری و تایید محصولات خواهد کرد. موارد دیگری مانند پرداخت و موسسات مالی، شناسایی، برقراری ارتباط و حل اختلاف نظر و در نهایت مشارکت مشتری قابل استفاده است.

تک تک این موارد استفاده از تکنولوژی بلاکچین خود صنعتی میلیون دلاری است. هم اکنون پرداخت‌ها جای خود را در میان ما باز کرده است که این موضوع منجر به محبوبیت دارایی‌های رمز نگاری شده و سیستم‌های مالی غیر متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

پر استیو دیویس از پیشگامان بلاکچین توضیح می‌دهد:

ما روندها را سریع‌تر و تاثیر گذارتر می‌کنیم و اعتماد و شفافیتی بزرگ‌تر برای تراکنش‌هایی که از سازمان‌ها خارج می‌شوند به همراه داریم.

چین و آمریکا در استفاده از مزایای بلاکچین پیشرو هستند. هرچند انتظار می‌رود هر کشور از مزایای تکنولوژی بلاکچین به شکل متفاوتی سود ببرد، اما چین و آمریکا تا کنون بیشترین استفاده را کرده‌اند.

فناوری بلاکچین 2 تیریلیون دلار به اقتصاد جهان افزوده است، اقتصادانان باور دارند بلاکچین به سازمان‌ها اجازه می‌دهد اعتماد و شفافیت را بسازند

چین ارز دیجیتال ملی خود را صادر کرده است و اقتصادانان بر این باورند که این اتفاق 440 میلیارد دلار  به اقتصاد چین طی دهه آینده کمک می‌کند و 1.7 درصد GDP را افزایش می‌دهد. آمریکا در رده دوم 407 میلیار دلار از این فناوری طی دهه آینده سود خواهد برد.

اگر بر الویت درصد رشد GDP رده بندی کنیم، سوئد با 3 درصد رشد، لوکزانبورگ با 2.6 درصد، آلمان با 2.4 درصد و بریتانیا با 2.3 درصد در صدر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین توکن های NFT کدامند؟

در کنار صنعت، آنالیزها بر این باورند که مدیریت‌ها، سیستم سلامت و سیستم آموزش و پروش بیشترین سود را خواهند برد. انتظار می‌رود ارزش این سود تا سال 2030 با عدد 547 میلیارد دلار برسد.

در آینده باید از تمام پتانسیل‌های فناوری بلاکچین بهره برد و این مهم است تا بلاکچین را فراتر از بیت‌کوین دید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: CryptSlate

نظر شما در خصوص این افزایش 2 تریلیون دلار اقتصادی جهانی چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر