coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون 29 اسفند 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون 29 اسفند 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ آلمان از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال منچستر سیتی ساوتهمپتون به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی منچستر سیتی ساوتهمپتون را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه منچستر سیتی ساوتهمپتون را تماشا کنید.

پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون 29 اسفند 1400

صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس یعنی منچسترسیتی امروز از سری مسابقات هفته بیست و سوم لیگ جزیره مهمان ساوتهمپتون بود که در پایان این بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.این تیم میزبان بود که شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه ۷ به گل اول دست پیدا کند. ضربه بیرون پا و فوق العاده واکر پیترز به گوشه دروازه ادرسون رفت تا نتیجه ۱-۰ شود.

بعد از دریافت گل، منچسترسیتی توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۳۵ می توانست توسط رحیم استرلینگ به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه این ستاره انگلیسی با اختلاف کمی از بالای دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت. در دقیقه  ۳۹ پخش زنده بازی منچسترسیتی و ساوتهمپتون رحیم استرلینگ به شکلی باورنکردنی یک فرصت فوق العاده گلزنی را از دست داد. جایی که در یک قدمی دروازه ضربه او توسط فریزر فورستر مهار شد. در ادامه نیمه اول نیز حملات منچستر سیتی برای به ثمر رساندن گل تساوی بی‌نتیجه ماند تا بازی در پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود ساوتهمپتون خاتمه پیدا کند.

پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون 29 اسفند 1400

در همان اوایل نیمه دوم ساوتهمپتون تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه سر بدنارک با واکنش فوق العاده ادرسون همراه شد. چند دقیقه بعد رودری می توانست برای منچستر سیتی گلزنی کند اما ضربه این بازیکن هم توسط فورستر به کرنر فرستاده شد. در دقیقه ۶۵ منچسترسیتی بالاخره توانست گل تساوی را به ثمر برساند. ارسال کوین دی بروین به روی دروازه با ضربه سر تمام کننده آیمریک لاپورت همراه شد تا نتیجه ۱-۱ شود.

ساعت بازی منچستر سیتی ساوتهمپتون کی است؟

ساعت بازی دو تیم ساوتهمپتون و منچستر سیتی نیز 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون 29 اسفند 1400 از Sport TV

پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون 29 اسفند 1400 از beIN Sport

پخش زنده منچستر سیتی ساوتهمپتون 29 اسفند 1400 از BBC One

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر