coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

درز اطلاعات جدید در مورد تبلت دو در یک اندرویدی لنوو

درز اطلاعات جدید در مورد تبلت دو در یک اندرویدی لنوو

در سال های گذشته لنوو یکی از اصلی ترین تولید کنندگان تبلت های قابل تبدیل دو در یک ویندوزی بوده است. یک طرح نسبتاً جدید که در کنار تبلت های سرفیس مایکروسافت به محبوبیت رسیده و توجه های زیادی را به سمت خود جلب کرده است. اما به تازگی اخبار جدیدی به گوشی می رسد و مبنی بر آن لنوو قصد دارد تا یک محصول جدید دو در یک با سیستم عامل اندروید را تولید کند. تا کنون از دستگاه با نام Yoga Book یاد شده است. به نظر می رسد این دستگاه به مانند دیگر تبلت های دو در یک ویندوزی ساخت لنوو از لولای اختصاصی سری یوگا استفاده کند که به واسطه ی آن به شکل های مختلف لپ تاپ، تبلت و ایستاده از این محصول می توان استفاده کرد.
تا کنون اطلاعات رسمی در مورد عرضه ی Yoga Book منتشر نشده است اما اوایل این هفته وب سایت Red Dot Design Award که هر سال برترین محصولات از لحاظ طراحی را مورد تقدیر قرار می دهد، توضیح مختصری در مورد طراحی این تبلت دو در یک ارائه نموده بود. طبق جزئیات منتشر شده توسط این منبع، تبلت Yoga Book از یک لولای سه محوره بهره می برد که به نمایشگر اجازه می دهد تا چرخش 360 درجه ای به دور خود داشته باشد. به مانند دیگر محصولات Yoga، این محصول نیز از طراحی اختصاصی کیبورد Yoga استفاده می کند که با چرخاندن کیبورد به پشت صفحه نمایش، دیگر امکان فشردنشان وجود نخواهد داشت و از فشردن ناخواسته ی آن ها جلو گیری می شود. در وب سایت ذکر شده آمده است که محصول جدید دو در یک لنوو عمر باتری 15 ساعته دارد و قطر بدنه ی آن نیز بیشتر از 0.9 میلی متر نخواهد بود.
در این وبسایت اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی ذکر نشده است اما با توجه به شایعات منتشر شده ی قبلی، انتظار می رود که این تبلت دارای صفحه نمایش 10 اینچی باشد و رزولوشن 1920 در 1200 را ارائه دهد. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایت ساختار حافظه ی آن را تشکیل می دهند. این تبلت از لحاظ اتصالاتی فناوری هایی همچون GPS، بلوتوث و وای فای را پشتیبانی می کند.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر