coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات وان پلاس Nord 2T در گیک‌بنچ دیده شد [+ عکس‌های واقعی]

گیک‌بنچ به‌تازگی امتیازهای گوشی وان پلاس Nord 2T را منتشر کرده و اخیرا، تصاویری زنده از این گوشی در یک ویدیوی آنباکسینگ لو رفته است.

وان پلاس قصد دارد گوشی میان‌رده جدید خود را در بازارهای جهانی عرضه کند. این گوشی قبلا در وب‌سایت AliExpress نیز دیده شده و بسیاری از مشخصات کلیدی آن فاش شده است.

مشخصات وان پلاس Nord 2T در گیک‌بنچ

وان پلاس نورد 2 تی با شماره مدل CPH2399 در بنچمارک گیک‌بنچ آزمایش شده و نتیجه آنها نیز منتشر شده است. فهرست مشخصات وان پلاس Nord 2T نشان می‌دهد که این دستگاه از سیستم روی تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1300 و رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد. اندروید 12 به همراه رابط OxygenOS 12.1 به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شوند.

مشخصات وان پلاس Nord 2T در گیک‌بنچ

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، وان پلاس نورد 2 تی در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازهای 474 و 2933 را دریافت کرده است.

فهرست‌های قبلی که از مشخصات وان پلاس Nord 2T منتشر شده بود، نشان می‌داد که این گوشی از یک نمایشگر 6.43 اینچی تخت AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتز و رزولوشن FHD+ برخوردار می‌شود. طراحی پانچ در قسمت بالا و سمت چپ نمایشگر قرار دارد. در لبه سمت راستی دستگاه نیز اسلایدر هشدار قرار می‌گیرد.

یک تراشه دایمنسیتی 1300 به همراه رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی، قدرت پردازش این دستگاه را تامین می‌کنند. وان پلاس نورد 2 تی از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی را دارد.

تصاویر واقعی وان پلاس Nord 2T
تصاویر واقعی وان پلاس Nord 2T

پنل پشتی این گوشی به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 با لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز است. لنزهای 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار لنز اصلی، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند.

در نمای جلویی گوشی نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی Sony IMX615 تعبیه شده که برای تماس ویدیویی و سلفی کاربرد دارد. این دستگاه هوشمند همچنین از قابلیت باز کردن قفل دستگاه با تشخیص چهره و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که این دستگاه با قیمت 399 دلار عرضه می‌شود. این گوشی وان پلاس هم‌اکنون در دبی با قیمت 387 دلاری فروخته می‌شود.

تصاویر واقعی وان پلاس Nord 2T
تصاویر واقعی وان پلاس Nord 2T

ویدیوی آنباکسینگ وان پلاس نورد 2 تی

در این ویدیو، نسخه‌ای از دستگاه با رم 12 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مورد آزمایش قرار گرفته است.

براساس اطلاعات فاش شده در GSMArena، این گوشی در بنچمارک انتوتو به امتیاز 662964 دست پیدا کرده است. این وب‌سایت همچنین گزارش کرده که امتیازهای این گوشی در آزمون‌های تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ، به ترتیب 719 و 2760 بوده است.

در ادامه، ویدیوی آنباکسینگ گوشی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات وان پلاس Nord 2T چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina ،gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر