coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه ی پیش نمایش اندروید N برای گوشی سونی اکسپریا زد 2

گوشی سونی اکسپریا زد 2 نسخه ی پیش نمایش اندروید N را دریافت کرد.

گوشی سونی اکسپریا زد 2 نسخه ی پیش نمایش اندروید N را دریافت کرد.

هنگامی که گوگل به صورت رسمی نسخه ی پیش نمایش اندروید N ، را منتشر کرد، آن را تنها برای گوشی نکسوس در دسترس قرار داد. البته تعجب برانگیز نیست که دستگاه های نکسوس در میان گوشی های اندرویدی خالص ترین سیستم عامل را دارند و زمانی که نسخه ی جدید منتشر می شود، مدتی آن نسخه تنها بر روی این گوشی ها عرضه می شود. با این حال، گوگل بعد از آن اشاره کرد که می تواند راه این نسخه از اندروید را به دیگر گوشی های اندرویدی نیز باز کند.

در واقع همین دیروز بود که گوگل نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید N را برای سونی اکسپریا زد 3 منتشر کرد. این اولین گوشی هوشمند اندرویدی غیر نسکسوس بود که نسخه ی پیش نمایش اندروید N را دریافت کرد. اینکه کدام یک از گوشی های اندرویدی دیگر، قادر به دستیابی به نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید N خواهند بود، فعلا مشخص نیست ولی خبر خوب این است که به نظر می رسد سونی اکسپریا زد 2، بالاخره این نسخه را دریافت می کند.

با این حال باید اشاره کنیم که این یک پورت غیر رسمی از اندروید N است. همچنین باید بگوییم که این پورت هنوز در مراحل اولیه خود است و برخی مشکلات را به همراه دارد. مثلا برنامه ی دوربین مشکل دارد و مستعد کرش شدن است، همچنین قابلیت مالتی ویندو و دیگر ویژگی ها مانند ریکاوری و روت کار نمی کنند.

 .

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر