coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی هوشمند انعطاف پذیر توسط شرکت چینی تولید شد

گوشی هوشمند انعطاف پذیر توسط شرکت چینی تولید شد

پس از معرفی پنل های انعطاف پذیر OLED شرکت های زیادی سعی کردند تا گوشی های هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر تولید کنند. سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند است و انتظار می رفت تا اولین شرکت تولید کننده این گونه گوشی ها باشد. اما این شرکت کره ای تنها پتنتی از این مورد را منتشر کرد و هنوز تولید انبوه این گوشی ها را در دستور کار قرار نداده است. شرکت چینی Interim که اصلاً شناخته شده نیست، شرکت تولید کننده گوشی هوشمند است که به تازگی در نمایشگاهی در چین از اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود رونمایی کرد. گفته می شود جنس صفحه نمایش این گوشی از نوع ماده انعطاف پذیر گرافن است.

همان طور که در تصویر می توانید ببینید این گوشی به سیستم عامل اندروید مجهز است و در حالت خمیده به راحتی کار می کند و به راحتی به دور مچ نیز پیچیده می شود. اگر چه هنوز به وجود چنین گوشی هایی در بازار نیاز نیست اما چنین پیشرفت هایی می تواند آغازگر دوره جدید در عصر تکنولوژی باشد. با ظهور پنل های OLED در کنار پنل های گرافن، محدودیت های قبلی برای طراحی محصولات از بین می رود و تولید کنندگان می توانند طرح های جدیدی در تولید گجت ها به کار گیرند. در دوره ای که اکثر گجت ها و دستگاه از طراحی های تکراری استفاده می کنند ظهور چنین دستگاه هایی می تواند انقلابی تازه در دنیای دستگاه های هوشمند ایجاد کند.

همان طور که گفته شد گوشی های انعطاف پذیر هنوز به تولید انبوه نرسیده اند و باید دید که شرکت های بزرگ چه زمانی برای تولید چنین محصولاتی اقدام می کنند.

گوشی هوشمند انعطاف پذیر توسط شرکت چینی تولید شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر