coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی اچ پی الیت بوک ۱۰۳۰ معرفی شد

لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی اچ پی الیت بوک ۱۰۳۰ معرفی شد

لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی اچ پی الیت بوک ۱۰۳۰ معرفی شد.

هنگامی که کسی برای خرید لپ تاپ خوب از ما راهنمایی می خواهد، اغلب دو سوال از او می پرسیم؛ اینکه این لپ تاپ را برای چه کاری می خواهید؟ و اینکه قصد دارید چه مقدار برای آن هزینه کنید؟ با دریافت پاسخ از جانب افراد می توانیم نام تجاری معتبری که نیاز آنها را رفع می کند را به آنها معرفی کنیم. یکی از برندهایی که ما همیشه آن را لحاظ می کنیم –به طور ویژه برای ویندوز- اچ پی (HP) است؛ چرا که این شرکت نه تنها نوت بوک های بسیار قدرتمندی ارائه می دهد، فاکتور زیبایی را هم به خوبی لحاظ می کند.

این سازنده ی توانای لپ تاپ امروز از لپ تاپ جدید و زیبای اچ پی الیت بوک ۱۰۳۰ (HP EliteBook 1030) رونمایی کرد. این دستگاه جدید از پردازنده ی قدرتمند اسکای لیک اینتل کور ام (Skylake Intel Core M) بهره می برد و دارای رم ۱۶ گیگابایتی ست که هم برای رفع نیاز کاربرانی که برای کسب و کار خود به آن نیاز دارند و هم برای آن دسته از افرادی که کار خاصی با لپ تاپ انجام نمی دهند، متناسب است. این دستگاه هم با ویندوز ۱۰ و هم با ویندوز ۷ پیکربندی شده است.

پردازنده ی اینتل کور ام برای محاسبات معمولی فوق العاده است و مهمتر اینکه از نقطه نظر عمر باتری، پردازنده ی بسیار موثری ست. بسته به پیکربندی و تنظیمات این دستگاه می توانید با یکبار شارژ، بیش از ۱۳ ساعت از آن استفاده کنید.

این لپ تاپ دارای مموری ۸ و ۱۶ گیگابایتی ست که به هنگام خرید می توانید هرکدام از آنها را که می خواهید انتخاب کنید.

برای نمایشگر این لپ تاپ هم دو گزینه وجود دارد؛ یکی نمایشگر غیر لمسی با رزولوشن 1080p و دیگری نمایشگر لمسی با رزولوشن ۳۲۰۰ در۱۸۰۰ پیکسلی. اگر برای شما لمسی بودن آن مهم نیست، به نظر می رسد که رزولوشن 1080p آن بر روی یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی فوق العاده باشد.

خوشبختانه هیچ گزینه ی HDD برای این دستگاه وجود ندارد. بدون توجه به نوع لپ تاپی که می خرید، گزینه ی اس اس دی را دریافت خواهید کرد. ظرفیت این اس اس دی ها از ۱۲۸ گیگابایت تا ۲۵۶ گیگابایت است.

لپ تاپ اچ پی الیت بوک ۱۰۳۰ دارای ویژگی های پریمیوم زیادی ست که از جمله ی آنها می توان به شاسی آلومینیومی، اثر انگشت خوان، صفحه کلید با نور پس زمینه، پد لمسی شیشه ای و گیرنده ی صوتی Bang&Olufsen اشاره نمود. این دستگاه همچنین شامل یو اس بی نوع C هم هست که آخرین نوع اتصال یو اس بی ست.

وزن این دستگاه ۲.۵۵ پوند (حدود ۱ کیلوگرم و ۱۵۶ گرم) و قیمت پایه آن ۱۲۴۹ دلار است.

پردازنده ی اینتل کور ام برای محاسبات معمولی فوق العاده است و مهمتر اینکه از نقطه نظر عمر باتری، پردازنده ی بسیار موثری ست.

وزن این دستگاه ۲.۵۵ پوند (حدود ۱ کیلوگرم و ۱۵۶ گرم) و قیمت پایه آن ۱۲۴۹ دلار است.

خوشبختانه هیچ گزینه ی HDD برای این دستگاه وجود ندارد. بدون توجه به نوع لپ تاپی که می خرید، گزینه ی اس اس دی را دریافت خواهید کرد. ظرفیت این اس اس دی ها از ۱۲۸ گیگابایت تا ۲۵۶ گیگابایتی ست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: betanews


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر