coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

راه اندازی نسخه ی بتای اپلیکیشن یاهو میل روی اندروید

یاهو نسخه ی باز بتای اپلیکیشن یاهو میل را بر روی اندروید راه اندازی می کند.

یاهو نسخه ی باز بتای اپلیکیشن یاهو میل را بر روی اندروید راه اندازی می کند.

راهنمای خرید تکراتو

اگر یاهو میل (Yahoo Mail) اپلیکیشن ایمیل شما بر روی اندروید است توجه داشته باشید: شما هم اکنون می توانید با نسخه ی بتایی که جدیدا راه اندازی شده، قابلیت های آینده ی این اپلیکیشن را تست نمایید. مانند همه ی نسخه ی های بتای اپلیکیشن اندروید، همه ی شما باید برای مشارکت در این نسخه ی بتای یاهو میل آن را از گوگل پلی انتخاب نمایید. می توانید از آنجا این نسخه ی آزمایشی از این اپلیکیشن را دانلود کرده و بازخورد خود را ارائه دهید.

یاهو گذشته از راه اندازی بتا، از عرضه ی بروزرسانی برای نسخه ی غیر بتای یاهو میل هم خبر داد و اگر شما انتظار داشتید، برخی راه های جدید برای ارتباط برقرار کردن و مدیریت مخاطبین خود داشته باشید، اینبار این شانس را دارید.

یاهو در اینباره می گوید: “از امروز ما برای شما فضایی به ارمغان می آوریم که بتوانید همه ی افرادی را که با آنها در ارتباط هستید را بیابید. کافیست در نوار کناری به قسمت People Smart View بروید و بر روی “see all contacts” کلیک کنید. با این کار لیستی به شما ارائه می شود که تمام افرادی که با شما گفتگو داشته اند در آن وجود دارند و شما می توانید این فهرست را مرور و ویرایش نمایید. و البته می توانید کسانی را که به آنها ایمیل زده اید را از طریق جستجو بیابید و جزئیات آنها را با تپ بر روی تصاویرشان در صندوق ورودی خود دریافت کنید.”

علاوه بر این یاهو می تواند مخاطبین را از روی دفترچه ی آدرسشان با مخاطبین روی گوشی شما همگام سازی کند. توجه داشته باشید که در حالت پیش فرض این قابیلت خاموش است و شما می توانید در قسمت تنظیمات گزینه ی همگام سازی را روشن کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر