;
coinex

سرود سلام فرمانده در یک مراسم عروسی غوغا کرد [+فیلم]

در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

به تازگی در کشور آذربایجان و شهر باکو سرود «سلام فرمانده» به زبان آذری با مضامین شعر سرود اصلی توسط کودکان و نوجوانان همخوانی شد. رسانه‌های داخلی گزارش‌های متعددی در مورد پخش و اجرای این سرود در مکان‌های گوناگون درج کردند و سازمان‌ها و گروه‌های تبلیغاتی و مذهبی، برنامه‌هایی را در شهرهای مختلف ایران برای همخوانی این سرود توسط کودکان و نوجوانان سازماندهی می‌کنند. این سرود در برخی کشورها از جمله کشمیر پاکستان و نیجریه هم اجرا شده‌است.

سرود سلام فرمانده در یک مراسم عروسی اجرا شد [+فیلم]

این بار سرود سلام فرمانده در یک مراسم عروسی در جمهوری آذربایجان اجرا شد و مهمانان، سلام فرمانده را همخوانی کردند.

اجرای سرود سلام فرمانده با حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار شد. سرود «سلام فرمانده»، اسفند سال ۱۴۰۰ برای اولین‌بار پخش شد و تا امروز شهر به شهر در ایران اسلامی و حتی فراتر از مرز‌ها گشته و خود را در دل مردم جا کرده است. نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ بود که نماهنگی با عنوان «سلام فرمانده» با نوای ابوذر روحی در لنگرود اجرا شد.

در این ویدیو که از یک مراسم ازدواج در شهر باکو آذربایجان ضبط شده است، سرود سلام فرمانده به زبان آذری با مضامین شعر اصلی توسط میهمانان این مجلس عروسی همخوانی شد.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

نماهنگ سرود سلام فرمانده در صحن و سرای مسجد مقدس جمکران بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی سپس در رسانه ملی پخش شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.  امام جمعه اهواز با اشاره به فراگیر شدن سرود “سلام فرمانده” در ایران اسلامی و کشورهای مختلف جهان اظهار داشت: فراگیرشدن این سرود که دلدادگی به محضر قطب عالم امکان است، نشان دهنده فراهم شدن بستر ظهور منجی عالم بشریت(عج) است.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (234 نظر)

    نود درصد مردم ایران از این سرود بدشون میاد چون ریاکاری تو این سرود موج میزنه
    آگه برای آقا امام زمانه پس چرا اسم کسی دیگه میاد
    بخدا که اصلا قصدشون امام زمان نیست و برای اون یکی ساختن این سرود رو

    پاسخ

    من بالاخره متوجه نشدم اولا برای امام زمان خونده شده اگر چرا اعلام آمادگی در رکاب سیدعلی رو از داخل شعر میکشه بالای متن!!!دوما اگر چیز دیگری هست،که هست،خب پس چرا راهگشایی میکنه از درون شعر به بیرون ونهایتا با بَست حرفه ای میرسونه سرمقصد،که نشاندهنده اینه از دیدگاه منه نوعی که۴۳سال از وقتی شناختم کارم شعر برای موسیقی بوده البته در حیطه خودم نه خارج از مرزهای و بومها،،،،نهایتا خیلی حرفه ای سروده شده کارکرده باهاش و میدونسته چی میخواد و دقیقا هم که احتمالی در کار نیست منظور وهمی برای مخاطب دیدگاه امام زمان بوده ولی منظور در اوج واقعیت بنا گذاشتن نام مهدی صاحب زمان بوده یعنی ساده بگم مهدی بوده در شخصیت مهدی زمان فعلی که اشاره ای میکنه سیدعلی پس برای مهدی صاحب زمان نسروده شده!!!؟؟والسلام

    پاسخ

    رقص و شادی کنار هم اونم با سرود امام زمان😑😑😑😑😑😑😑

    پاسخ

    میبینم که همه اونایی که میگفتن باید آزادی باشه و هرچی هرجوری دلش میخواد باشه اومدن گفتن چرا اینا این سرود میخونم خو به شما چه.کار غیر قانونی نکردن پس اشکالی ندارند. شما چرا اینقدر بهتون برمیخوره و عصبانی هستید؟😂

    پاسخ

    داداش کمی واضحتر بنویس که بدونه مخاطب چی میخونه خودت یه بار بخون برای تو معنی داره ولی از دید یه غیر خود اصلا واضح نیست

    پاسخ

    دیگه مسخره تر از شما هم هس؟😂مسخره کنید این عصبانیت خودتونو نشون میده انگار فارس ها شما براشون مهمین مسخره کنید تا جونتون بالا بیاد.😂😂

    پاسخ

    دمشون گرم خیلی هم زیبا و جالب هست…

    پاسخ

    چون دارند سرود سلام فرمانده رو میخونن اشکال نداره لخت باشن ؟ کاش سریع گشت ارشاد رو بفرستن سراغشون .!

    پاسخ

    حالا سلام فرمانده واسه عروسی ها شد واسه امام زمان شد یعنی ملت و فاسد ترین کشور دنیا فقط ایران یعنی

    پاسخ

    لطفا با عناوین و القاب معصومین برای غیر معصوم امتیاز قائل نشوید ولایت(ولایت فقیه)مخصوص خدا و رسولش هست آنانکه نماز به پا می‌دارند و زکات میدهند در رکوع (این آیه قرآن به دست نیافتنی بودن ولایت الهی برای غیر معصوم اشاره میکند)

    پاسخ

    کل کارهای فرهنگی دُوَلِ انقلاب برای هویت اسلامی ایرانیِ ما یه طرف، این یکی هم یه طرف.

    پاسخ

    حتما خرج عروسی اشون رو دادن
    وگرنه ربطی به عروسی نداره

    پاسخ