coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین تصاویر سریال گودزیلا منتشر شد

مدتی است که پروسه تولید سریال Godzilla and the Titans در کانادا آغاز شده و حال اولین تصاویر سریال گودزیلا منتشر شده است.

در بهمن ماه سال گذشته، کمپانی لجندری پیکچرز اعلام کرد که در حال ساخت سریال گودزیلا برای شبکه Apple TV+ بوده و این سریال بر روی حوادث پس از فیلم Godzilla متمرکز است. حال اولین تصاویر از این عنوان منتشر شده و در ادامه می‌توانید آنها را ببینید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های اکشن

اولین تصاویر سریال گودزیلا را ببینید!

در اولین تصاویر منتشر شده از سریال گودزیلا، می‌توانید یک گروه نظامی را ببینید که ظاهرا در حال انجام یک عملیات نجات و کمک به بازماندگان هستند. اما خبری از گودزیلا بین این عکس‌ها نیست.

در یکی از این تصاویر می‌توانید کارگردان دو قسمت از این سریال، مت شکمن را ببینید که با یکی از بازیگران صحبت می‌کند. (برای بزرگنمایی، روی عکس کلیک کنید).

داستان این سریال در ادامه اتفاقات فیلم Godzilla رخ می‌دهد؛ زمانی که نبرد گودزیلا و تایتان‌ها به پایان رسیده، بخش زیادی از شهر نابود شده و حالا مردم باید با این واقعیت تلخ و تکان دهنده کنار بیایند که هیولاها واقعی هستند. این سریال بر روی یک خانواده ماجراجو تمرکز دارد که سفری را برای کشف اسرار پنهان شده و میراثی که به سازمان مخفی و مرموز مونارک مرتبط می‌شود، آغاز می‌کنند.

مت شکمن که کارگردانی سریال وانداویژن را در کارنامه خود دارد، دو قسمت اول از این سریال را کارگردانی می‌کند و علاوه بر آن، شکمن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال گودزیلا و تایتان‌ها حضور خواهد داشت.

رن واتابه، کرسی کلمونس، آنا ساوایی، الیسا لاسوفسکی و جو تیپت نیز بازیگرانی هستند که قرار است در این سریال نقش آفرینی کنند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این سریال اپل تی وی پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر