coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

انتشار تصویری از زنفون 3 مکس فبلت 5.9 اینچی ایسوس

همان طور که می دانید شرکت تایوانی ایسوس قصد دارد تا از سری گوشی های زنفون 3 خود در تاریخ 30 می و درجریان برگزار کامپیوتکس 2016 رونمایی کند. اخبار و نتایج بنچمارک های مختلف حاکی از این هستند که سری زنفون 3 حداقل دارای 3 ورژن خواهد بود. نام این 3 گوشی ZenFone 3، Zenfone 3 Deluxe و ZenFone 3 Max خواهد بود که در بین آنها گویا زنفون مکس قدرتمند تر خواهد بود. تصویر فوق نیز متعلق به گوشی زنفون 3 مکس است که آن را در حال استفاده به تصویر کشیده است.

وب سایت ASUSClub نیز رندر زیر از گوشی زنفون 3 مکس را منتشر کرده است و بیان می کند که این گوشی دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی بوده و رزولوشن 1080 در 1920 فول اچ دی را ارائه می دهد.

انتشار تصویری از زنفون 3 مکس فبلت 5.9 اینچی ایسوس
همچنین گفته می شود که زنفون 3 مکس دارای بدنه تمام فلزی و ضخامت نازک است.

پیش از این شایعه شده بود که گوشی زنفون 3 مدل پایه خواهد بود و صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد داشت. همچنین گفته می شود که هر دو گوشی زنفون 3 و زنفون 3 مکس به چیپ ست اسنپدارگون 820 مجهز خواهند بود. از طرف دیگر قرار بود که در ورژن Deluxe از چیپ ست اسنپدراگون 615 استفاده شود و صفحه نمایش آن 5.9 اینچی باشد. اما گویا این گونه نیست و ورژن مکس گوشی زنفون 3 بزگرترین صفحه نمایش را خواهد داشت.

سری زنفون 3 قرار است در رنگ های طلایی، رز گلد، مشکی، نقره ای و سفید عرضه شود. گفته می شود بهترین مدل زنفون 3 دارای دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی خواهد بود. رابط کاربری هر سه دستگاه نیز ZenUI مبتنی بر اندروید 6 مارشمالو است. همان طور که گفته شد این گوشی ها در تاریخ 30 می معرفی خواهند شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر