;
coinex

جواد خیابانی در دورهمی مهران مدیری را با خاک یکسان کرد [+فیلم]

جواد خیابانی در دورهمی مهران مدیری را با خاک یکسان کرد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

جواد خیابانی میهمان مسابقه دورهمی بود و با روحیه بالا ظاهر شد. بخش از این مسابقه را در ادامه مشاهده می کنید.

مهران مدیری بازیگر کم حاشیه در فضای مجازی است. مهمترین اتفاق اخیر برای مهران مدیری که سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است که فوت مادرش بوده است. مهران مدیری تاکنون هیچ عکسی از همسرش منتشر نکرده است که این امر حواشی زیادی برای مهران مدیری داشته است.

جواد خیابانی در دورهمی مهران مدیری را با خاک یکسان کرد [+فیلم]

مسابقه دورهمی با اجرای مهران مدیری امشب بر روی آنتن شبکه نسیم رفت که جواد خیابانی به همراه دوستانش حضور پیدا کر و به سوالات مهران مدیری پاسخ داد. جواد خیابانی (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۴۵ در کرج) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده و مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون ایران است. جواد خیابانی از سال ۱۳۷۳ تا به حال در بیش از ۴۰ برنامه تلویزیونی مختلف، به عنوان تهیه‌کننده شرکت داشته که برخی از آن‌ها فهرست شده‌است.

اطلاعات عمومی بالای جواد خیابانی در این مسابقه از نکات جالب توجه این برنامه به شمار می‌آمد.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

مدیری که فصل های قبلی را با دعوت از سلبریتی ها و سوال از زندگی شخصی آنها تولید کرده بود سعی کرد که در فصل‌های بعدی دورهمی به جای سوال درباره زندگی خصوصی بازیگران و چهره های سرشناس اطلاعات عمومی مردم را بالا ببرد.

این مسابقه فصل پنجم برنامه دورهمی است که با تغییر کلی نسبت به فصل‌های پیشین و بدون نمایش در قالب مسابقه تلویزیونی برگزار می‌شود. واردات تجهیزات این مسابقه از آمریکا باعث انتقاداتی از سوی رسانه‌ها و مطبوعات شد. همچنین شایعاتی در مورد فروش سوالات این مسابقه وجود داشت که مهران مدیری آن را تکذیب کرد.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر