coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی 12T پرو در کنسول گوگل پلی ظاهر شد

شیائومی 12T پرو در کنسول گوگل پلی ظاهر شده است و این موضوع، اطلاعات فاش شده از این گوشی دوربین 200 مگاپیکسلی و رم 12 گیگابایتی آن را تایید می‌کند.

شیائومی اخیرا گوشی ردمی K50 اولترا، را در چین معرفی کرده و انتظار می‌رود این گوشی را به بازارهای جهانی عرضه کند. اما این گوشی در بازارهای جهانی با نامی متفاوت شناخته و عرضه خواهد شد. این مدل با نام شیائومی 12T پرو به بازارهای جهانی وارد خواهد شد. علاوه بر نام جدید، احتمالا در بازار جهانی، دوربین 108 مگاپیکسلی این گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP1 جایگزین خواهد شد.

این دومین گوشی هوشمند موجود در بازار با دوربین 200 مگاپیکسل خواهد بود. شیائومی 12 تی پرو دیروز توسط لیست کنسول گوگل پلی تأیید شده و برخی از مشخصات آن از همین لیست مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

مشخصات شیائومی 12T پرو در کنسول گوگل پلی

تاییدیه  کنسول گوگل پلی برخی از جزئیات شیائومی 12T پرو جدید را مشخص می کند. به عنوان مثال، این گوشی در بازارهای جهانی با یک نوع رم 12 گیگابایتی عرضه می‌شود. علاوه بر این، این گوشی شیائومی با اندروید 12 ارائه خواهد شد که ممکن است دارای رابط کاربری MIUI 13 باشد.

شیائومی 12T در کنسول گوگل پلی

این گوشی دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که یک هسته آن با معماری ARM Cortex-X2 و کلاک 3.19 گیگاهرتزی و سه هسته آن با معماری ARM Cortex-A710 و کلاک تا 2.75 گیگاهرتز و 4 هسته با معماری ARM Cortex-A510 با کلاک تا 1.80 گیگاهرتز دارد. بنابراین پردازنده این گوشی 8 هسته‌ای خواهد بود.

همچنین این گوشی با نمایشگری با رزولوشن 1220×2712 و وضوح فول اچ دی پلاس عرضه می شود. همانطور که گفتیم 12 تی پرو با گوشی ردمی K50 اولترا که اخیراً معرفی شده است مطابقت خواهد داشت اما این گوشی یک دوربین 200 مگاپیکسلی از شرکت سامسونگ دارد.

شیائومی 12T در کنسول گوگل پلی

این همان سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی HP1 در موتورولا X30 پرو است که اخیراً معرفی شده است. گوشی موتورولا در ماه آینده عرضه جهانی خواهد شد، شیائومی 12T پرو نیز ممکن است در ماه سپتامبر (شهریور یا اوایل مهر ماه) عرضه شود.

علاوه بر دوربین 200 مگاپیکسلی، ما انتظار نداریم که سنسورهای دیگر دوربین خیلی چشمگیر و خاص باشند. بر اساس ردمی K50 اولترا، باید منتظر یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین عکاسی ماکرو ۲ مگاپیکسلی باشیم. بنابراین، هیچ نوع قابلیت زوم پیشرفته‌ای برای این دستگاه وجود نخواهد داشت.

در چین، این گوشی در انواع مختلف با رم 8 گیگابایتی عرضه می شود و فضای ذخیره سازی آن از 128 گیگابایت تا 512 گیگابایت است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به Wi-Fi 6e، بلندگوهای استریو، بلوتوث 5.2، USB Type-C، IR Blaster، NFC و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی اشاره کرد.

شیائومی 12 تی پرو در کنار یک نسخه استاندارد عرضه خواهد شد. انتظار می رود این عرضه برای سه ماهه سوم 2022، بازه زمانی بین ماه جاری تا اکتبر (مهر ماه)، باشد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات شیائومی 12T پرو در کنسول گوگل پلی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر