coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

امکان خرید دوج کوین در فروشگاه‌های آمریکایی

شرکت کوین استار چهار سال پس از شروع فعالیت با صرافی ارزهای دیجیتال coinme، امکان خرید دوج کوین در فروشگاه‌های آمریکایی را میسر کرد.

دستگاه‌های بزرگ سبز رنگ CoinStar که در گذشته امکان تبدیل پول به صورت حساب‌های بانکی را فراهم می‌کردند، اکنون می‌توانند برای خرید دوج کوین و چندین رمزارز دیگر مورد استفاده قرار گیرند. این دستگاه‌ها به غیر از دوج کوین از رمزارزهای بزرگ دیگری نظیر استلار (XLM) و لایت کوین (LTC) نیز پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022

روش خرید دوج کوین در فروشگاه‌های آمریکایی

شرکت CoinStar چهار سال پیش پس از شراکت با صرافی ارزهای دیجیتال Coinme، پذیرش ارزهای دیجیتال را به صورت آزمایشی آغاز کرد. خریداران ارزهای دیجیتال می توانند با ایجاد حساب کاربری در صرافی coinme یا خرید یک تیکت دیجیتال برای پول نقد از طریق دستگاه کوین استار اقدام به خرید کریپتوکارنسی مورد نظر خود نمایند.

امکان خرید دوج کوین در فروشگاه‌های آمریکایی

دستگاه‌های CoinStar برای هر تراکنش رمزارزی 4 درصد کارمزد خواهد گرفت. این موضوع دستگاه‌های کوین استار را به روشی گران قیمت برای خرید ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند. قیمت بازخرید با توجه به نوسانات بیت کوین متفاوت خواهد بود.

علاقه‌مندان برای خرید ارز دیجیتال توسط کوین استار می‌بایست حساب Coinme خود را تأیید کنند. خریداران باید گواهینامه رانندگی یا سایر اسناد هویتی خود را برای بررسی پیشینه کاربری خود بارگذاری نمایند.

شرکت والمارت، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای دنیا، در اکتبر سال گذشته حدود 200 دستگاه کوین استار را به عنوان طرح آزمایشی پرداخت دیجیتال در فروشگاه‌های خود مستقر کرد.

کوین استار یک شبکه زنجیره‌ای است که بیش از 9 هزار دستگاه پرداخت معمول و دیجیتال در سراسر کشور را اداره می‌کند. این شرکت در ماه آپریل خدمات خود را گسترش داده و کیوسک‌های خود را در بسیاری از سوپر مارکت‌های مختلف ایالات متحده مستقر نموده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکان فراهم شدن امکان خرید دوج کوین در فروشگاه‌های آمریکایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر