;
coinex

کلیپ طنز جدید سرنا امینی به نام «وجدان» سوژه جدید اینستاگرام [+فیلم]

کلیپ طنز جدید سرنا امینی به نام «وجدان» منتشر شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از کلیپ جدید سرنا امینی با عنوان «بی وجدان» به یکی از داغ ترین ویدیوها در اینستاگرام تبدیل شده است. سرنا امینی بلاگر معروف مجازی در جدیدترین کلیپ خود با نام وجدان توجه بسیاری از هواداران خود را جلب کرده است او  توانست نشان بدهد که استعداد زیادی در ساخت کلیپ های طنز دارد.

سرنا امینی متولد 28 دی 1372 در شهر مشهد که واینر و چهره اینستاگرامی است. تحصیلات آکادمیک وی در رشته عکاسی دیجیتال است که توانسته با ساخت ویدیو های طنز در سوشال مدیا و اینستاگرام مشهور شود. در حالی که او پیشنهادی برای کار حرفه‌ای در عرصه‌ی بازیگری را دارد و همچنین او مادر است.

کلیپ طنز جدید سرنا امینی به نام «وجدان» منتشر شد [+فیلم]

سرنا امینی بازیگر و کمدین اینستاگرامی با انتشار ویدیوهای طنز و بازی نقش های متفاوت در کلیپ هایش، یکی از پرطرفدارترین چهره ها در فضای مجازی است.

این دختر جوان متولد ۱۳۷۲ بوده و در رشته عکاسی تحصیل کرده است اما با آشنا شدن با اینستاگرام اقدام به تولید دابسمش های طنز کرد و بعد از شهرت و افزایش فالوور های به سراغ ساخت کلیپ های طنز آمد و خیلی زود موفق شد مورد توجه قرار بگیرد.

ویدیوی زیر را در ادامه تماشا کنید:

سرنا چند سال پیش ازدواج کرده است و برخی کلیپ ها را به همراه همسرش می‌گیرد. ثمره ازدواج آن‌ها یک فرزند پسر است. ماجرای آشنایی او با همسرش مربوط به زمانی می‌شود که سرنا در یک عکاسی مشغول به کار بوده و در آن جا به واسطه یک خانم ماجرای آشنایی او با همسرش آغاز می‌شود و بعد از سه جلسه خواستگاری آن دو با هم ازدواج می‌کنند. خانم موجب آشنایی او با همسرش می‌شود.

وی به تازگی کلاس های بازیگری را به طور حرفه ای دنبال می کند و روی صحنه چند تئاتر نیز رفته است. سرنا چند سال پیش ازدواج کرده است و برخی کلیپ ها را به همراه همسرش می‌گیرد. ثمره ازدواج آن‌ها یک فرزند پسر است. ماجرای آشنایی او با همسرش مربوط به زمانی می‌شود که سرنا در یک عکاسی مشغول به کار بوده و در آن جا به واسطه یک خانم ماجرای آشنایی او با همسرش آغاز می‌شود و بعد از سه جلسه خواستگاری آن دو با هم ازدواج می‌کنند. خانم موجب آشنایی او با همسرش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    خدارحم خودسرناامینی بکنه که واقعیت رومیگه دوباره ممنوع التصویرش نکنند

    پاسخ

    ویدئو شما واقعا خیلی عالی بود لذت بردم. ولی خدا رحم کنه به مردم با این گرونی

    پاسخ

    عالییییی بود دمت گرم
    زدی تو خال با کلیپت

    پاسخ

    عالی بود ممنون

    پاسخ