coinex
راهنمای خرید تکراتو

پرداخت غرامت ۱۰۰۰۰ دلاری مایکروسافت به خانمی که مجبور به نصب ویندوز ۱۰ شد

پرداخت غرامت ۱۰۰۰۰ دلاری مایکروسافت به خانمی که مجبور به نصب ویندوز ۱۰ شد

پرداخت غرامت ۱۰۰۰۰ دلاری مایکروسافت به خانمی که مجبور به نصب ویندوز ۱۰ شد!

افراد زیادی درباره نحوه نصب و راه اندازی پر دردسر ویندوز ۱۰ شکایت کرده اند. بنا به گزارش سیاتل تایمز، شخصی در این زمینه ثبات قدم داشته و تصمیم جالبی گرفته است. Teri Goldstein که یک آژانس مسافرتی را در کالیفرنیا مدیریت می کند، به دلیل نصب و راه اندازی خودکار ویندوز ۱۰، از مایکروسافت ۱۰۰۰۰ دلار غرامت می گیرد.

گلدشتاین ادعا می کند که ویندوز ۱۰ بدون اجازه ی او بر روی کامپیوتر محل کارش نصب شده است. ظاهرا کامپیوتر او بعد از نصب و راه اندازی ویندوز ۱۰ عمل نمی کند و به این ترتیب او برای از دست دادن دستمزدش در محیط کاری و برای جبران خسارت برای جایگزینی کامپیوترش از مایکروسافت شکایت می کند.

بنا به گفته ی تایمز گلدشتین در این مورد موفق شده و مایکروسافت درخواست تجدیدنظر خود را کنار گذاشته و تصمیم گرفته مبلغ مورد نظر را پرداخت کند.

یکی از سخنگویان مایکروسافت در بیانیه ای کوتاه می گوید که تصمیم “صرفنظر از درخواست تجدید نظر برای جلوگیری از هزینه های دادخواهی بیشتر بوده است.”

اگر افراد دیگری تصمیمی مشابه در زمینه ی سیستم ارتقای ویندوز ۱۰ خود داشته باشند آیا مایکروسافت ممکن است غرامت آنها را هم پرداخت نماید؟ این موضوع مشخص نیست. از تابستان سال گذشته  که مایکروسافت شروع به رفع باگ کرد، تاکنون چندین شکایت علیه آن وجود داشته ولی این اولین موردی بوده که توانسته این مبلغ را به عنوان غرامت از مایکروسافت دریافت کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر