coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصاویر واقعی پوکو F5 در فاصله چند روز به رونمایی فاش شد

تصاویر واقعی پوکو F5 در حالی در دو رنگ منتشر و در دسترس قرار گرفته که این گوشی در تاریخ 9 می (19 اردیبهشت 1402) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد

این روزها پوکو در تدارک جهت معرفی گوشی هوشمند پوکو F5 است. در حقیقت این محصول همان ردمی نوت 12 توربو است که تغییر نام داده شده و تا به امروز هم گزارش‌های فراوانی در خصوص ویژگی‌های آن در دسترس عموم قرار گرفته است. براساس اطلاعات افشا شده، به‌نظر در مدل پایه‌ این گوشی حافظه‌ ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایت عرضه خواهد شد. حالا هم هیمانشو تاندون، رئیس پوکو هند تصاویر واقعی پوکو F5 را به‌اشتراک گذاشته که مشخصات بیشتری از آن را نشان می‌دهد.

در دو عکس از پوکو F5 که هیمانشو منتشر کرده دو رنگ مشکی و سفید این گوشی به چشم می‌خورد که حاکی از طراحی نهایی این گوشی هوشمند است. بنابراین در حالی‌که تنها چند روز تا رونمایی رسمی از این دستگاه فاصله داریم، این تصاویر دیدگاه جالبی از طراحی آن نشان می‌دهد. براساس گزارش گیزموچاینا، این گوشی با قیمت کم‌تر از 30 هزار روپیه‌ (نزدیک 367 دلار) ارائه خواهد شد و در دوره‌ تخفیف ویژه با برچسب قیمتی 26 هزار روپیه (حدود 320 دلار) عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون تومان [اردیبهشت 1402]

تصاویر واقعی پوکو F5 و مشخصات آن

در تصاویر واقعی پوکو F5 قاب پشتی این گوشی مشخص است که دوربین‌های آن خودنمایی می‌کند. لازم به‌ذکر است که سیستم دوربین سه‌گانه‌ پشتی پوکو F5 شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این محصول همچنین به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

تصاویر واقعی پوکو F5

همچنین گزارش‌های اخیر حاکی از آن بوده که گوشی هوشمند پوکو F5 مجهز به صفحه‌نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز و دوربین سلفی قرار گرفته در بریدگی پانچ‌هول است. مطابق انتظارات این گوشی از تراشه‌ اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 بهره خواهد برد و با توجه به پردازنده‌ گرافیکی Adreno آن، احتمالاً شاهد عملکرد چشمگیری در آن خواهیم بود. همچنین براساس برخی شایعات، این گوشی حداکثر با رم 12 گیگابایت و حافظه‌ ذخیره‌سازی 256 گیگابایت عرضه خواهد شد.

گفتنی است که پوکو F5 به‌طور پیش‌فرض همراه با سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط‌کاربری MIUI 14 روانه بازار خواهد شد. این گوشی همچنین از باتری 5160 میلی آمپرساعتی و شارژ سریع سیمی 67 وات بهره خواهد برد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات و تصاویر واقعی پوکو F5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر