coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402 بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را می‌توانید با ما در تکراتو تماشا کنید. با ما همراه باشید.

در حالی تیم‌های رئال مادرید و منچستر سیتی از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند که رئالی‌ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی کار سختی را پیش رو دارند. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402 با ما همراه باشید.

پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402

تیم رئال مادرید در فصلی که گذشت فراز و فرودهای بسیاری داشت. آنها لالیگا را دو دستی تقدیم بارسلونا کردند و تنها به جام حذفی اکتفا کردند. با این حال، در لیگ قهرمانان رئالی دیگر حضور داشت؛ تیمی که ثبات داشت. آنها برای رسیدن به نیمه نهایی کار راحتی پیش رو داشتند؛ شکست دادن چلسی ابربحران زده و این کار را کردند. حال باید با یکی از آماده‌ترین تنم‌های این فصل اروپا بازی کنند. فصل گذشته، رئالی‌ها موفق به بازگشتی شکوهمند شدند و سیتیزن‌ها را حذف کردند؛ اما امسال هم می‌توانند، چنین کاری کنند؟ تیم رئال مادرید در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی و 2 شکست را تجربه کرده است.

پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402
پخش زنده بازی رئال مادرید و منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402 / پخش زنده فوتبال رئال مادرید و منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402 / پخش مستقیم بازی رئال مادرید و منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402 / پخش آنلاین بازی رئال مادرید و منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402 / ساعت پخش بازی رئال مادرید و منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402 / ساعت شروع بازی رئال مادرید و منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402 / پخش زنده رئال مادرید و منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402 / پخش زنده رئال مادرید منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402

در طرف مقابل، تیم منچسترسیتی در بهترین فرم خود در طی فصول گذشته قرار دارد. آنها چند هفته مانده به پایان لیگ صدر جدول را تسخیر کردند و در 5 بازی آخر خود در تمامی رقابت‌ها 100 درصد پیروزی را به ثبت رسانده‌اند. به نظر نمی‌رسد، گواردیولا مانند فصل قبل غافلگیر شود و قافیه را به کارلتو واگذار کند. از طرف دیگر، چون بازی برگشت در اتحاد خواهد بود؛ پپ حساب ویژه‌ای روی بازی برگشت باز کرده است.

باید دید، گواردیولا با بچه غول مچ کارلتو را می‌خواباند یا باز هم بنزما به منجی آنجلوتی خواهد شد.

برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است، استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال رئال مادرید و منچستر سیتی 19 اردیبهشت 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر