coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و المپیاکوس 31 اردیبهشت 1402 ؛ فینال بسکتبال یورولیگ 2023 [+لینک اختصاصی]

پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و المپیاکوس 31 اردیبهشت 1402 را با ما در تکراتو تماشا کنید. امشب دو تیم در فینال بسکتبال یورولیگ 2023 رویارو خواهند شد.

در جریان نیمه نهایی یورولیگ که به صورت تک بازی برگزار شد، رئال مادرید موفق شد بارسلونا را شکست دهد و به فینال برسد. بارسلونا در دو کوارتر ابتدایی بازی از حریفش پیش بود اما در دو کوارتر پایانی مقابل رئال مادرید تسلیم شد و در نهایت با نتیجه ۷۸-۶۶ شکست خورد. در نتیجه امشب و از ساعت 20:30 به وقت ایران تیم‌های رئال مادرید و المپیاکوس یونان در فینال رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و المپیاکوس امروز 31 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است استفاده کنید:

برای تماشای پخش زنده مسابقه بسکتبال رئال مادرید و المپیاکوس 31 اردیبهشت 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و المپیاکوس 31 اردیبهشت 1402

  • پخش زنده فینال بسکتبال یورولیگ 2033 ؛ رئال مادرید و المپیاکوس یونان

در مرحله گروهی این رقابت‌ها ۱۸ تیم حضور داشتند و تیم‌های روسیه به علت بحران اوکراین اجازه شرکت پیدا نکردند. در جدول پایانی مرحله دوره‌ای مسابقات، تیم المپیاکوس با ۲۴ برد و ۱۰ باخت صدرنشین شد در تثبیت شد و تیم‌های و بارسلونا و رئال مادرید با ۲۳ برد و ۱۱ باخت در رده‌های دوم و سوم شدند و تیم موناکو با ۲۱ برد و ۱۳ باخت در رده چهارم قرار گرفت.

پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و المپیاکوس 31 اردیبهشت 1402 ؛ فینال بسکتبال یورولیگ 2023 [+لینک اختصاصی]
پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و المپیاکوس 31 اردیبهشت 1402 / پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و المپیاکوس امروز 31 اردیبهشت 1402 / پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و المپیاکوس امشب 31 اردیبهشت 1402 / پخش زنده مسابقه بسکتبال رئال مادرید و المپیاکوس 31 اردیبهشت 1402 / پخش زنده بسکتبال المپیاکوس رئال مادرید 31 اردیبهشت 1402 / پخش زنده فینال بسکتبال یورولیگ 2023 / پخش زنده مسابقه فینال بسکتبال یورولیگ / پخش مستقیم فینال یورولیگ / پخش آنلاین فینال بسکتبال یورولیگ
تیم‌های مکابی اسرائیل، پارتیزان موتسارت، ژالگیریس و فنرباغچه نیز پنجم تا هشتم شدند و به پلی آف رفتند. مرحله پلی آف به صورت ۳ از ۵ برگزار شد و ۴ تیم برتر به مرحله نیمه نهایی (فاینال فور) صعود کردند. در این مرحله المپیاکوس یونان با برتری برابر موناکو و رئال مادرید با برتری برابر بارسلونا به فینال رسیدند.

دو تیم قبلا در فینال سال‌های ۱۹۹۵ و ۲۰۱۵ به مصاف هم رفتند که تیم رئال برنده شد. در فینال سال ۲۰۱۳ نیز تیم المپیاکوس به برتری رسید. در دوره قبل این رقابت‌ها و در فصل ۲۲ – ۲۰۲۱ تیم‌های آناتولی افِس پیلسن ترکیه، رئال مادرید اسپانیا و بارسلونا اسپانیا اول تا سوم شدند.

در تاریخ بسکتبال یورولیگ که سال ۱۹۵۸ با نام جام باشگاه‌های اروپا تاسیس شد و تیم رئال مادرید اسپانیا با ۱۰ قهرمانی و ۹ نایب قهرمانی رکورددار است و تیم‌های زسکامسکو روسیه – شوروی سابق با ۸ قهرمانی و ۶ نایب قهرمانی دوم و پاناتینایکوس یونان با ۶ قهرمانی و یک نایب قهرمانی سوم هستند. سال گذشته تیم آناتولی برای دومین فصل پیاپی قهرمان شد. آناتولی قبلا یک بار نایب قهرمان شده بود. برای تماشای پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و المپیاکوس امروز 31 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر