coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده بازی استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 ؛ نیمه نهایی جام حذفی ایران [+ساعت پخش]

پخش زنده بازی استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 را با ما در تکراتو تماشا کنید. دو تیم امروز در نیمه نهایی جام حذفی ایران به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال جذاب ساپینتو بعد از ناکامی در قهرمانی لیگ، حالا تشنه کسب جام حذفی است. آن‌ها برای این مهم ناگزیر به عبور از قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها یعنی نساجی مازندران هستند. برای تماشای پخش زنده استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 18:30 از لینک زیر استفاده کنید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده بازی استقلال و نساجی 3 خرداد 1402

  • پخش زنده نیمه نهایی جام حذفی استقلال و نساجی 3 خرداد 1402

استقلال گرچه قهرمان لیگ نشد اما در آخرین بازی در آزادی نمایش جذابی داشت و تراکتور قدرتمند پاکو خمس را با نتیجه عجیب و دور از انتظار 7 بر 1 درهم کوبید.

استقلال در پایان لیگ امسال با 62 امتیاز پایین‌تر از پرسپولیس 66 و سپاهان 65 امتیازی در رده سوم قرار گرفت و نساجی با 26 امتیاز سیزدهم شد تا از تنها از خطر سقوط فرار کرده باشد. البته که نساجی سال قبل هم در وضعیتی مشابه قرار داشت و نهایتا قهرمان جام حذفی شد.

پخش زنده بازی استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 ؛ نیمه نهایی جام حذفی ایران [+ساعت پخش]
پخش زنده استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 / پخش زنده بازی استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 / پخش زنده فوتبال استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 / پخش زنده استقلال نساجی 3 خرداد 1402 / پخش زنده و مستقیم استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 / پخش مستقیم استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 / پخش آنلاین استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 / زمان پخش استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 / زمان شروع استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 / نتیجه زنده استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 / نتیجه نهایی استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 / نتیجه استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 / پخش زنده نیمه نهایی جام حذفی استقلال و نساجی 3 خرداد 1402
استقلال ساپینتو در مسیر صعود به نیمه‌نهایی ابتدا در یک شانزدهم نهایی با نتیجه دو بر یک از سد تراکتور گذشت. آن‌ها در مراحل یک هشتم و یک چهارم نیز به ترتیب با نتایج دو بر صفر و یک بر صفر برابر ملوان بندانزلی و پارس جنوبی جم پیروز شدند و به نیمه‌نهایی رسیدند.

نساجی مازندران اما بعد از پیروزی دو بر یک برابر فجرسپاسی در یک شانزدهم نهایی، در یک هشتم نهایی به مصاف فینالیست فصل قبل آلومینیوم اراک رفت و این تیم را در ضربات پنالتی حذف کرد. تیم مازندران در یک چهارم نهایی هم موفق شد پیکان را با سه گل از پیش رو بردارد تا به نیمه نهایی برسد.

استقلال در 5 بازی آخر خود سه برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده و نساجی سه شکست، یک تساوی و یک برد. نکته جالب در تقابل‌های دو تیم در سالیان گذشته اینکه 7 بار استقلال بر نساجی پیروز شده و 5 بازی مساوی شده است. تنها برد نساجی برابر استقلال اما مربوط به یک چهارم نهایی جام حذفی سال گذشته است که بعد از تساوی بدون گل بازی در وقت‌های قانونی و اضافه، نساجی با نتیجه 5 بر 4 از سد استقلال گذشت تا مسیر قهرمانی را طی کند. اما آیا سرنوشت برای استقلال تکرار می‌شود؟

در هر حال برنده این بازی باید در فینال با برنده جدال دیگر نیمه‌نهایی بین پرسپولیس و هوادار مواجه شود و چه کسی است که از تماشای دربی در فینال یک جام ناراضی باشد؟ برای تماشای پخش زنده استقلال و نساجی 3 خرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر