coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت جدید کامیونت فورس خرداد 1402 اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید کامیونت فورس خرداد 1402 در مدل 8.5 تن از سوی بهمن دیزل با افزایش روبرو شده که در ادامه به جزئیات این محصول و قیمت آن خواهیم پرداخت.

کامیونت فورس 8.5 تن کابین خوابدار ایرانیزه از سری فورلند کمپانی فوتون است که در بخش‌های تریم داخلی، ظاهر و بعضی قابلیت‌های فنی از مدل چینی آن متمایز است. کامیونت فورس با دو ظرفیت 6 و 8.5 تن روانه بازار شده و مدل کابین خوابدار آن نیز قابل سفارش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: قیمت کارخانه محصولات ایرانخودرو خرداد 1402 اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید کامیونت فورس خرداد 1402 و مشخصات آن

کامیونت فورس مجهز به پیشرانه 3760 سی سی 4 سیلندر توربو شارژر کامینز بوده و به عنوان یک پیشرانه دیزلی، توانایی تولید 155 اسب بخار قدرت با گشتاور 491 نیوتن متر را دارد. همین مشخصات حاکی از قوای محرکه قوی‌تر سری کامیونت‌های فورس نسبت به شیلر است. همچنین این پیشرانه نیز با مهندسی کامینز ارائه شده و جعبه دنده شش سرعته دستی نیز، توان را به چرخ‌های عقب فورس منتقل می‌کند.

قیمت جدید کامیونت فورس خرداد 1402

جعبه دنده فورس از نوع 6 سرعته دستی (6 1+) بوده که از فناوری ZF برخوردار است و توان را به چرخ‌های عقب می‌رساند. ترمزهای این کامیونت از جدیدترین نوع بادی و با نشان وبکو بوده و قادر به ارائه عملکرد بهتری نسبت به ترمزهای قدیمی کامیونت‌های موجود در بازار است. در ادامه جزئیات افزایش قیمت کامیونت فورس خرداد 1402 قابل مشاهده است:

نام خودرو

قیمت قبل

قیمت خرداد

مقدار افزایش

کامیونت فورس 8.5 تن

1.080 میلیارد تومان

1.580 میلیارد تومان

500 میلیون تومان

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید کامیونت فورس خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر