coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نظارت هوشمند بر کلاس‌های دانشگاه تهران از مهر 1402

معاون آموزشی دانشگاه تهران خبر از تغییر شیوه نظارت بر کلاس‌های این دانشگاه از مهر ماه سال جاری به نظارت هوشمند بر کلاس‌های دانشگاه تهران داده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، «محمود کمره‌ای»، معاون آموزشی این دانشگاه، ضمن اشاره به تغییر شیوه نظارت بر روند تشکیل کلاس‌ها به سمت نظارت هوشمند بر کلاس‌های دانشگاه تهران از مهر ماه 1402 بیان داشت: «نظارت بر روند تشکیل کلاس‌ها و حضور دانشجویان جزو وظایف ذاتی معاونت آموزشی است. نرم‌افزاری را با هدف پایش وضعیت تشکیل کلاس‌های درس، در سامانه گلستان آماده کرده‌ایم که تست‌های اولیه لازم از عملکرد آن صورت گرفته است. بنابراین امیدواریم کنترل کلاس‌ها از مهر ماه 1402 به صورت سیستمی انجام گیرد.»

بیشتر بخوانید: وزیر علوم از فعالسازی اینترنت طبقاتی اساتید دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد

اجرای طرح نظارت هوشمند بر کلاس‌های دانشگاه تهران

معاون آموزشی دانشگاه تهران در جریان دهمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران در مورد فواید نظارت هوشمند اظهار کرد: «به سامانه سپردن فعالیت‌ها در حوزه آموزش باعث می‌شود که سیستم چابک‌تر و سریع‌تر پیش برود و مشکلات آموزشی دانشجویان مستقیم‌تر و سریع‌تر حل شود.»

نظارت هوشمند بر کلاس‌های دانشگاه تهران

کمره‌ای در ادامه ضمن اشاره به سامانه‌های آموزشی فعال در دانشگاه تهران، خاطرنشان کرد: «سامانه پاد، مرتبط با ارتقا و تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه تهران تا نیمه تابستان راه‌اندازی می‌شود و به این ترتیب فرآیند ارتقای اعضای هیات علمی نیز سامانه‌سپاری می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اجرای طرح نظارت هوشمند بر کلاس‌های دانشگاه تهران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر