coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پیش‌نمایش اندروید 7.1 بر روی نکسوس 6P، نکسوس 5X و پیکسل C

پیش‌نمایش اندروید 7.1 هم‌اکنون برای شرکت‌کنندگان در برنامه توسعه‌ی بتا گوگل منتشرشده است

پیش‌نمایش اندروید 7.1 هم‌اکنون برای شرکت‌کنندگان در برنامه توسعه‌ی بتا گوگل منتشرشده است. یک نسخه پایدار از این سیستم‌عامل درگوشی‌های جدید پیکسل و پیکسل XL در دسترس است، اما در آینده نیز برای نکسوس 6P، نکسوس 5X و پیکسل C در قالب پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان عرضه خواهد شد و در  ماه نوامبر برای دستگاه‌های بیشتری منتشر می‌شود.

البته همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، اندروید 7.1 بر روی پیکسل نسبت به همتای خود در دستگاه‌های دیگر کاملاً متفاوت است، همان‌گونه که پرچم‌داران جدید گوگل میزبان انواع ویژگی‌های جدید هستند، که بقیه‌ی دستگاه‌ها از آن محروم هستند. البته شما می‌توانید با دنبال کردن راهنمای جامع ما بسیاری از ویژگی‌های منحصر به‌فرد پیکسل را بر روی دستگاه اندروید خود داشته باشید.

ازلحاظ ظاهری، تغییرات زیادی در 7.1 مشاهده نمی‌شود، اما با وجود این، گوگل بالاخره در این به‌روزرسانی اجازه انتشار اپ هایی که از سطح 25 در API جدید برخوردار هستند را صادر کرده است که یکی از بارزترین و مشخص‌ترین تغییرات در قالب میانبرهای برنامه» است (یکی از ویژگی‌هایی است که ما را به یاد ویژگی تاچ 3D اپل که به شما اجازه دسترسی به کلیدهای میانبر برای عمل‌های مختلف در یک برنامه با نگاه‌ داشتن انگشت خود بر روی آیکون آن می‌دهد، می اندازد، به گالری زیر نگاه کنید). چیز دیگری که ما به‌سرعت متوجه آن شدیم این است که گوگل کروم اکنون شما را با گزینه‌ای آشنا می‌کند که صفحات خاصی را که اغلب اوقات به مطالعه آن می پردازید را بهینه‌سازی کنید. این اتفاق در هر صفحه ای که مرورگر شما تشخیص دهد رخ می دهد. برای مشاهده تغییرات کامل اندروید 7.1، لطفاً این پست را مطالعه کنید.

به‌روزرسانی 7.1 برای دستگاه‌های غیر پیکسلی، به‌طور عمده توسعه‌دهندگان را هدف قرار داده است؛ اما هرکسی می‌تواند با ثبت‌نام در برنامه بتای اندروید و با در اختیار داشتن یکی از دستگاه‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده است، آن را امتحان کند. البته در حال حاضر به نکسوس 5X/6P و پیکسل C محدود است. به‌احتمال‌زیاد نسخه‌ی پیش‌نمایش برای Nexus 6 و Nexus 9 مدتی قبل از انتشار رسمی اندروید 7.1 در دسامبر منتشر خواهد شد.

منبع : phoneArena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر