coinex
otetmarket
propification.com

استایل جذاب هانده ارچل در عروسی ادا اجه [+هانده در بغل دوست پسرش]

در عروسی ادا اجه بسیاری از افراد معروف ترکیه حضور داشتند؛ هانده ارچل نیز به همراه خواهرش و هاکان آمده بود. لباس هانده ارچل در عروسی ادا اجه را ببینید.

لباس هانده ارچل در عروسی ادا اجه

برهان تونجر در سال ۲۰۱۹ وارد رابطه با ادا اجه شد. این دو در ابتدا دوستی خود را بصورت پنهانی ادامه دادند اما رفته رفته رابطه آن‌ها تبدیل به سوژه رسانه‌ها شد. ادا اجه که به شخصیت ییلدیز در سریال سیب ممنوعه جان داد، مورد شناخت بسیاری از ایرانی‌ها می‌باشد. او اولین قدم را برای ازدواج با برهان تونجر بسکتبالیست مشهور برداشت. ادا اجه که گفته بود 9 بار در پروژه‌هایی که در آن شرکت داشته ازدواج کرده است، در دنیای واقعی عروس شد!

هانده ارچل،‌ هاکان سابانجی،‌ غمزه ارچل،‌ جانر ییلدیریم،‌ شوال سام،‌ ملیس سزن، نیلپری شاهین کایا و دوست پسرش، ایرم ساک و دوست پسرش،‌ گوپسه اوزای،‌ باریش آردوچ، بیران داملا ییلماز،‌ سودا ارگینجی و اکیپ سریال سیب ممنوعه، ییلدیز چائری آتیکسوی، برک اوکتای،‌ نسرین جوادزاده و مادرش، دانلا بیلیچ و … از جمله افراد معروفی بودند که در عروسی ادا اجه حضور داشتند.

بعد از انتشار ویدیویی از حضور هانده ارچل و هاکان سابانجی، به همراه دیگر هنرمندان ترکیه در عروسی ادا اجه و برهان تونجر،‌ تصاویری از خانواده ارچل در عروسی ادا اجه منتشر شد. این تصاویر را غمزه ارچل خواهر هانده،‌ که یک بلاگر معروف در ترکیه است به انتشار رساند.

استایل هانده ارچل در عروسی ادا اجه

استایل هانده ارچل در عروسی ادا اجه
استایل هانده ارچل در عروسی ادا اجه

برای دیدن دیگر تصاویر از هانده ارچل و خانواده‌اش و فیلمی صمیمانه از هانده و هاکان،‌ به لینک ذیل مراجعه نمایید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر