coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده والیبال ایران امریکا 2 تیر 1402 ؛ لیگ ملت ها [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده والیبال ایران امریکا 2 تیر 1402 در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال را می‌توانید با ما در تکراتو تماشا کنید. با ما همراه باشید.

در حالی تیم‌های والیبال ایران و امریکا از ساعت 18 به وقت ایران در روتردام هلند به مصاف هم می‌روند که تیم ملی والیبال کشورمان در بعد از برد مقتدرانه برابر آلمان، برابر تیم والیبال ایتالیا تن به شکست داد. برای تماشای پخش زنده بازی والیبال ایران و امریکا 2 تیر 1402 با ما همراه باشید.

پخش زنده والیبال ایران امریکا 2 تیر 1402

عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان قدری عجیب و غریب است. آنها در 3 ست به راحتی آلمان را شکست دادند. به همین خاطر، خیلی‌ها انتظار داشتند؛ بازی مقابل ایتالیا نمایش قابل قبولی ارائه دهند؛ اما به طرز عجیبی هم در ست اول و هم ست سوم با آنکه شانس پیروزی داشتند؛ در نهایت هر دو ست را واگذار کردند تا در نهایت 3 بر صفر لاجوردی پوشان پیروز میدان شوند. در حال حاضر، تیم ملی کشورمان در رده دهم جدول قرار دارد و شانس کمی برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی دارد.

پخش زنده والیبال ایران امریکا 2 تیر 1402
پخش زنده بازی والیبال ایران و امریکا 2 تیر 1402 / پخش زنده والیبال ایران و امریکا امروز 2 تیر 1402 / پخش مستقیم بازی والیبال ایران و امریکا 2 تیر 1402 / پخش آنلاین بازی والیبال ایران و امریکا 2 تیر 1402 / ساعت پخش بازی والیبال ایران و امریکا 2 تیر 1402 / ساعت شروع بازی والیبال ایران و امریکا 2 تیر 1402 / پخش زنده والیبال ایران و امریکا 2 تیر 1402 / پخش زنده والیبال ایران امریکا 2 تیر 1402

از طرف دیگر، تیم ملی امریکا نمایش‌های خوبی را از خود ارائه داده است. آنها بازی قبلی خود مقابل چین را در 3 ست متوالی پیروز شدند تا با 5 پیروزی و تنها 1 شکست در جایگاه سوم جدول جای بگیرند. در حال حاضر، تیم ملی والیبال ژاپن در کمال ناباوری با 7 پیروزی متوالی صدر جدول را در اختیار دارد.

برای تماشای پخش زنده بازی والیبال ایران و امریکا 2 تیر 1402 در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است، استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده والیبال ایران و امریکا امروز 2 تیر 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر