coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نیسان آبی کیلویی 500 هزار تومان شده است!

شاید این جمله برایتان جالب باشد که قیمت نیسان آبی در بازار به کیلویی 500 هزار تومان رسیده است. چرا قیمت محبوب‌ترین نیسان جهان انقدر گران است.

آیا می‌دانستید که خودرو محبوب زامیاد قرار است به غیر از ایران در آفریقا نیز تولید شود؟ اما مسئله امروز ما این نیست. در اخبار جدید آمده است که وزن نیسان آبی 1660 کیلوگرم است و بنابر قیمت این محصول در بازار، باید اعلام کنیم هر کیلوگرم از این خودرو محبوب، 500 هزار تومان قیمت دارد. اما چرا قیمت این محصول قدیمی تا به این حد گران است؟

بیشتر بخوانید: نیسان وانت اکستند با طراحی جدید کابین داخلی توسط زامیاد عرضه می‌شود!

نیسان آبی کیلویی 500 هزار تومان قیمت دارد

درحال‌حاضر اگر بخواهید نیسان وانت دیزل مدل ۱۴۰۲ را از بازار خریداری کنید باید حدود ۷۰۰ میلیون تومان بپردازید.

شاید جالب باشد بدانید که این خودرو ۱۶۶۰ کیلوگرم وزن دارد. یعنی نیسان زامیاد کیلویی ۴۲۱ هزار تومان و تقریباً معادل نیم میلیون تومان خواهد بود.

نیسان آبی کیلویی 500 هزار تومان قیمت دارد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت فضایی وانت نیسان زامیاد چیست؟ آیا خرید این خودرو در بازار کنونی ارزش دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    نیصان‌ماشین خیلی خوب هسته ،فقط یکم خیلی زیاد ایمنی ندارد،اگر متورپراید بزارن مثرفش پاییین بشه خوب هسته

    پاسخ

    غیر ممکنه موتور پراید وزن نیسان رو نمیتونه بکشه داش مثل دنده پنج داره ۵۰ تا میری

    پاسخ

    من خودم نیسان مدل ۸۴ دارم والان هم با نیسان صفر عوضش نمیکنم چون واقعا کیفیت بدنه واتاق بشدت کم شده وچند تا ایراداشو اگه بگیرن خیلی خوب میشه یکی ترمز رو تقویت کنن ودیگری هر چهار چرخ یک سایز لاستیک بخوره و دیگه اگه یه کابین کوچک به پشت صندلی راننده که یکنفر حد اقل بتونه بخوابه اضافه کنن واقعا سلطان جاده میشه نیسان بازا پرچمتون همیشه بالاست

    پاسخ

    اونوقت ضایعاتی پلاستیک خریدش 5000تومن، آهن10000تومن،، خدایا بتوپناه میبریم

    پاسخ

    بزرگترین عیب وانت نیسان سایز متفاوت لاستیک جلو و عقب است، هنوز بعد از ۵۰ سال رفع نشده،،، لاستیک جلو مینی بوس کوچک و لاستیک عقب خاوری بزرگ است،،،، اصلا ژاپن وقتی وانت نیسان رو ساخت فقط وفقط جهت استفاده در معدن و زمین کشاورزی بوده چون بشدت زیربند خشک و کوبنده ای داره اینقدر خشک هست که آدم حالت سرگیجه و استفراغ میگیره.

    پاسخ

    بی کیفیت و غیر ایمن پر مصرف که داره بصورت آسانسوری گران میشه

    پاسخ

    گیربکس و دیفرانسیل نیسان اپشنال ها از خود کارخانه مشکل اساسی دارد و موتور جدید یکسال بیشتر نهایت۵۰ هزار کیلومتر بیشتر کار نمی کند کیفیت بدنه رنگ مونتاژ و متریال واقعا افتضاح شدهقطعات پلاستیکی از مواد درجه چهار و بالاتر و ضخامت بدنه و در حد حلبی است من خریدم مفت نمی ارزه

    پاسخ

    سلام اگه چند تا ایراد بزرگشو رفع کنن مثل تعادل در موقع بار سرعت در سربالایی با بار نسبت ب ترافیک و ماشینهای روز خیلی کمه ترمزش و یکم کابینش رو بزرگ کنن و متریالش و امکانات داخلی و قفل مرکزی و براش بذارن و ۱۶ سوپاپش کنن میشه یک ماشین بروز چون در این تناژ هیچ ماشین جایگزینی وجود نداره البته شرکت زامیاد کاملا داره برعکس عمل میکنه نه تنها ب ایراداتش نپرداخته بلکه روز ب روز از کیفیت قطعات کم شده در حدی که خود بنده همون اول ابندی بدون بار زدن یک کیلو دیفرانسیلش کاملا داغون شده بود.اگر در صنعت خودرو ب اندازه صنعت دفاعی و موشکی و هسته ای سرمایه گذاری می کردیم الان جز برترین کشورهای تولید کننده خودرو با ماشین و موتور ساخت کشورمون در دنیا بودیم ..هفت تا طراح برتر مرسدس بنز ایرانی هستن

    پاسخ

    امتیازشو بفروشید به آفریقا راحت شیم!

    پاسخ

    بنده وانت نیسان دیزل مدل ۱۴۰۱ داشتم از شهر گهرو تا اصفهان اومدم اینقدر این ماشین صدا و لرزش داشت که من زرین شهر مجبور شدم توقف کنم حالت استفراغ و سرگیجه و سر درد وکمر درد داشتم،،، وانت نیسان صفراینقدر این دیفرانسیل و گاردان و گیربکس صدا و لرزش داشت که حالت تهوع و حالت استفراغ گرفتم،،،،،،، خدا لعنت کند کسی که دروغ بگوید،،،، وانت نیسان صفر اینقدر دیفرانسیل و گاردان و گیربکس صدا میداد که من راننده حالت تهوع و استفراغ گرفتم.

    پاسخ