coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پس از فراخوان، نزدیک به 85 درصد از گلکسی نوت 7 های آمریکا تعویض شده‌اند

85 درصد از گلکسی نوت 7 های آمریکا

شرکت کره ای سامسونگ اعلام کرد که پس از فراخوان، نزدیک به 85 درصد از گلکسی نوت 7 های آمریکا تعویض شده‌اند.

اگر در آمریکا زندگی می‌کنید و هنوز مالک یکی از دستگاه‌های گلکسی نوت 7 هستید، باید بگوییم که در مقایسه با کسانی که گوشی های هوشمند نوت 7 خود را به دلیل ماجرای انفجارها تعویض کرده‌اند، در اقلیت قرار دارید. امروز سامسونگ اعلام کرد که پس از فراخوان رسمی گلکسی نوت 7 در چند هفته گذشته، نزدیک به 85 درصد از مالکان نوت 7 در آمریکا گوشی‌های خود را تعویض کردند. همچنین این شرکت اظهار داشت که اکثر آن‌ها، گوشی‌های خود را با یکی دیگر از گوشی های هوشمند همین برند، یعنی سامسونگ تعویض کرده‌اند.

همچنین سامسونگ اعلام کرد که به روزرسانی ای برای تلاش برای برگرداندن گوشی‌های نوت 7 که هنوز در دست مشتریان است در دست اقدام دارد که در همین روزها آن را در ایالات متحده آمریکا منتشر خواهد کرد. این به روزرسانی باعث می‌شود که حداکثر شارژ باتری، به 60 درصد از ظرفیت همیشگی خود محدود شود. این عمل باعث افزایش هشدارهای شارژ باتری، زمانی که ظرفیت آن به 15 درصد می‌رسد، خواهد شد که خود باعث تحریک بیشتر مالکان نوت 7 برای تعویض می‌شود.

T-Mobile پیش از این اعلام کرد که شروع انتشار به روزرسانی محدودیت باتری نوت 7 در روز شنبه، 5 نوامبر است. با این حال انتظار می‌رود که سایر مالکان نوت 7 در آمریکا در روزهای آینده درخواست تعویض گوشی خود را بدهند. اگر شما هنوز هم به دلایلی گلکسی نوت 7 خود را نگه داشته‌اید، آیا این اتفاقات باعث تغییر نظرتان نسبت به نگه نداشتن آن نشده است؟

.

منبع : androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر