coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نخستین تصویر از پوکو M6 5G فاش شد؛ رونمایی در آینده نزدیک

باتوجه به انتشار نخستین تصویر از پوکو M6 5G در مدل پرو آن به‌نظر به‌زودی باید شاهد رونمایی از این گوشی با طراحی آشنا و دوربین اصلی دوگانه باشیم.

گوشی پوکو M6 پرو 5G به‌عنوان جایگزین پوکو M4 پرو 5G به‌زودی معرفی خواهد شد؛ لذا همان‌طور که قابل حدس است، در بازار دیگر از نسخه پرو گوشی پوکو M5 خبر نمی‌شود. بنابراین پوکو مشغول آماده‌سازی خود جهت معرفی نسل بعدی گوشی‌های سری M بوده و هم‌اکنون با انتشار نخستین تصویر از پوکو M6 5G رسماً اعلام کرده که در آینده نزدیک، گوشی پوکو M6 پرو 5G روانه بازار خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما

در همین راستا یکی از مقامات رسمی پوکو در هند ضمن انتشار توییتی، از معرفی رسمی گوشی جدید پوکو در آینده نزدیک خبر داده؛ البته تاریخ دقیقی هم برای این امر ذکر کرده است. در این توییت همچنین یک تصویر به‌چشم می‌خورد که نمایانگر پنل پشتی این گوشی هوشمند است.

بیشتر بخوانید: آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌های پوکو منتشر خواهد شد [+لیست گوشی‌های دریافت‌کننده]

نخستین تصویر از پوکو M6 5G و برخی مشخصات آن

آنطور که از نام این گوشی قابل حدس است، با دستگاهی با ویژگی پشتیبانی از شبکه 5G مواجه خواهیم بود. همچنین براساس تصویر منتشرشده، روی پنل پشتی گوشی آینده پوکو یک ماژول دوربین بزرگ مشکی‌رنگ تعبیه شده که روی آن برند پوکو نیز دیده می‌شود.

درباره طراحی آن در مجموع باید گفت که طراحی جعبه‌مانندی در آن مدنظر قرار گرفته که با گوشه‌های گردی جلوه خاصی پیدا کرده و همچنین در سمت چپ آن درگاه سیم‌کارت جای گرفته است.

نخستین تصویر از پوکو M6 5G

این گوشی هوشمند طبق تصویر بالا مجهز به دوربین اصلی دوگانه بوده که همراه آن‌ها فلاش LED نیز دیده می‌شود. هم‌اکنون اطلاعات بیشتری از مشخصات دوربین این گوشی وجود ندارد؛ اما احتمالاً نباید منتظر سنسورهای چندان باکیفیتی باشیم. با توجه به اینکه گوشی پوکو ام 6 پرو 5G تأییدیه BIS را کسب کرده و همچنین نخستین تیزر رسمی آن هم منتشر شده، به‌زودی باید منتظر رونمایی از این دستگاه باشیم.

در پایان باید اعلام کرد که تعدادی شایعه درباره پوکو M6 پرو 5G وجود دارد مبنی‌بر اینکه این گوشی درواقع همان ردمی نوت 12R با برندی متفاوت خواهد بود. همچنین در صورت صحت شایعات مذکور، گوشی آینده پوکو دارای نمایشگر 6.79 اینچی 90 هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، اسنپدراگون 4 نسل 2، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و حداکثر 8 گیگابایت رم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص نخستین تصویر از پوکو M6 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر