coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سرفیس گو 4 (Surface Go 4) توسط مایکروسافت معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

سرفیس گو 4 نیز در کنار دیگر محصولات جدید مایکروسافت معرفی شد. نسل جدید تبلت هیبریدی مقرون‌به‌صرفه مایکروسافت با ویژگی جدید از راه رسید.

مایکروسافت در جریان برگزاری رویداد Special Event که مختص معرفی سخت‌افزار و نرم‌افزارهای جدید این غول آمریکایی است، از تبلت هیبریدی خوش قیمت و دانش‌آموزی سرفیس گو 4 (Surface Go 4) با بهبودهایی در سخت‌افزار و بهره‌وری رونمایی کرد. این تبلت جذاب در سه کانفیگ مختلف به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با معرفی مشخصات کامل این تبلت ویندوزی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: ده‌ها ترابایت اطلاعات محرمانه مایکروسافت به اشتباه توسط این شرکت فاش شده بود!

سرفیس گو 4 (Surface Go 4) معرفی شد

مایکروسافت از جدیدترین تبلت اقتصادی خود از خانواده گو رونمایی کرد. این محصول که سرفیس گو 4 نام دارد، به پردازنده قدرتمندتری نسبت به نسل قبلی‌اش مجهز شده است. البته این محصول به مشتریان عادی فروخته نمی‌شود و کسب‌وکارها را هدف قرار داده است.

این تبلت مایکروسافت به نمایشگر 10.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1280 پیکسل و وب‌کم 1080p مجهز شده است. طراحی خارجی این محصول تغییری نداشته و همچنان با یک پورت USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه روبه‌رو هستیم.

سرفیس گو 4 (Surface Go 4) معرفی شد

در نسخه پایه این محصول دیگر خبری از 4 گیگابایت رم نیست و با 8 گیگابایت رم LPDDR5 روبه‌رو هستیم. این تبلت در نسخه‌های مجهز به 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

سرفیس لپ‌تاپ گو از تاریخ 3 اکتبر در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد و قیمت پایه 579 دلاری دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تبلت سرفیس گو 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر