coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تست گیت‌های هوشمند گذرنامه در فرودگاه امام با موفقیت انجام شد

مدیر‌عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از توسعه گیت‌های هوشمند گذرنامه در ترمینال 1 فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد و گفت هدف آن تسهیل تردد مسافران است.

سعید چلندری، از تست گیت‌های هوشمند گذرنامه (E-Gate) در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و اینگونه گفت: «در تلاش هستیم تمامی گیت‌های گذرنامه در فرودگاه را الکترونیکی کنیم و با حضور افشین جان‌پرور فرمانده گذرنامه فرودگاه امام خمینی(ره) تست گیت‌های هوشمند گذرنامه انجام شد.

بیشتر بخوانید: کارت ملی هوشمند به یک شماره موبایل وصل می‌شود

گیت‌های هوشمند گذرنامه

چلندری در ادامه توضیح داد: «با هوشمندسازی این فرآیند در فرودگاه، سرعت کنترل گذرنامه افزایش میابد و ایستایی کمتر می‌شود.»

او افزود: «طرح‌های توسعه گیت‌های هوشمند گذرنامه به سرعت درحال پیگیری است، به مرور نیز افزایش می‌یابد و در ماه‌های آینده شاهد تغییرات مثبت در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خواهیم بود.

گیت‌های هوشمند گذرنامه

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار کرد: در راستای هوشمندسازی شهر فرودگاهی، بهینه‌سازی ترمینال 1 در دستور کار قرار دارد زیرا بین‌امللی بوده و یکی از گزینه‌های مهم برای این فرودگاه همین گذرنامه است تا نیازی به حضور افسر گذرنامه پشت کانتر نباشد و استفاده از نیروی انسانی تا حدی کاهش بیابد.

چلندری تأکید کرد: این موضوع در مرحله تست و سنجش قرار دارد و باید تایید شود، فعلا فقط تست کانتر یک گیت در ترمینال 1 به انجام رسیده است.

او همچنان یادآوری کرد پس از طی کلیه مراحل مربوطه، کنترل گذرنامه با حداقل معطلی با هدف آسان‌تر کردن تردد مسافران و به بهترین شکل انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد گیت‌های هوشمند گذرنامه در فرودگاه امام خمینی(ره) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر