coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ساسونگ فاز دوم برنامه بتای اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 اج را آغاز می‌کند

فاز دوم برنامه بتای اندروید نوقا

ساسونگ فاز دوم برنامه بتای اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 اج را آغاز می‌کند که بازگشایی ثبت نام در بریتانیا از جمله این اتفاق است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

کاربرانی که مالک یک گلکسی اس 7 / اس 7 اج هستند و در بریتانیا زندگی می‎کنند؛ اما تاکنون اقدام به ثبت نام در برنامه بتا اندروید نوقا محدود سامسونگ نکرده‌اند، اکنون می‌ توانند این کار را انجام دهند! سامسونگ عضویت برای برنامه بتا نوقا برای صاحبان گلکسی اس 7 / اس 7 اج را در بریتانیا دوباره آغاز کرده است. البته معلوم نیست که چه مقدار اسلات‌های رایگان وجود دارد و یا آخرین مهلت آن تا کی ‌خواهد بود.

به منظور ثبت نام در برنامه، باید اپلیکیشن Galaxy Beta Program را از Galaxy Apps دانلود کرده و سپس فرم درخواست ثبت نام که در منو “ثبت نام” داخل برنامه است را پر کنید. بیش از حد امیدوار نباشید، ثبت نام کردن به تنهایی تضمینی بر این نیست که شما محاسن نوقا را به زودی دریافت خواهید کرد. به منظور اینکه به عنوان آزمایش کننده بتا بکار گرفته شوید، باید توسط سامسونگ انتخاب شوید. اگر شما فرد خوش شانسی باشید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌ شود. اگر هم ایمیلی دریافت نکردید، بهتر است دفعه بعدی شانس خود را امتحان کنید.

به غیر از بازگشایی ثبت نام برای برنامه بتا، سامسونگ سه آپدیت برای آزمایش کننده‌های بتا نوقا نیز عرضه کرده است که باگ‌ ها را در آن برطرف کرده و برخی از ویژگی‌ های جدید را به آن افزوده است. اگر شایعات را باور کنیم، سامسونگ ممکن است ثبت نام را برای آزمایش کنندگان در آمریکا نیز به زودی بازگشایی کند.

.

منبع : phoneArena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر