coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پوکو با انتشار پوستر رسمی از مشخصات تراشه سری پوکو X6 و پوکو M6 پرو خبر داد

پوکو اخیرا اعلام کرده که به‌زودی می‌خواهد از گوشی‌های پوکو ایکس 6، پوکو ایکس 6 پرو و پوکو M6 Pro 4G در هند رونمایی کند. این کمپانی به‌تازگی جزئیات تراشه سری پوکو X6 و پوکو M6 پرو را هم تایید کرده است.

پوکو قصد دارد این گوشی‌های هوشمند را در 11 ژانویه 2024 (21 دی) رسما معرفی کند. در پوستری که اخیرا منتشر شده، علاوه بر زمان رونمایی، به تراشه پوکو ایکس 6 فایوجی، پوکو ایکس 6 پرو فایوجی و پوکو M6 پرو فورجی هم اشاره شده است. این کمپانی همچنین با انتشار یک پست در ایکس (توییتر سابق) تایید کرد که گوشی Poco X6 Pro 5G به تراشه دایمنسیتی 8300 اولترا مجهز می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گفته می‌شود که این تراشه در حد و اندازه‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 است که در پرچمداران 2023 قرار دارد. به گزارش Gizmochina، این اسمارت فون از رم 12 و حافظه داخلی 512 گیگابایت برخوردار خواهد شد. پوکو برای گوشی Poco X6 5G هم از تراشه اسنپدراگون 7s Gen 2 استفاده می‌کند و آن را با رم 12 و حافظه 512 گیگابایت جفت کرده است.

مشخصات تراشه سری پوکو X6 و پوکو M6 پرو

گوشی پوکو M6 Pro 4G نیز به سیستم روی تراشه مدیاتک helio G99، رم 12 و حافظه 512 گیگابایت مجهز می‌شود. این کمپانی همچنین به نسخه فایوجی پوکو M6 و M6 Pro هم اشاره کرده بود. با این اوصاف، احتمالا به‌زودی جزئیاتی از مشخصات این موبایل‌های هوشمند هم منتشر می‌شود.

نظر شما درباره گوشی‌های جدید پوکو و تراشه‌هایی که برای آنها در نظر گرفته شده چیست؟ آیا این موبایل‌ها هم می‌توانند مثل نسل قبلی خود موفق باشند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر