coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی آنر مجیک ؛ قدرتمند اما گران قیمت!

گوشی آنر مجیک ؛ قدرتمند اما گران قیمت!

شرکت چینی آنر، زیر مجموعه شرکت هواوی به زودی از گوشی هوشمندی با نام آنر مجیک رونمایی خواهد کرد که با مشخصات سخت افزاری قدرتمند و صفحه نمایشی بدون حاشیه، یک گوشی خواستنی و جذاب خواهد بود. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به مشخصات سخت افزاری این گوشی گران قیمت داشته باشیم.

شرکت چینی هواوی در سال 2016 میلادی عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست موفقیت‌های بسیار بزرگی را کسب کند. همچنین این شرکت با ورود به بازار کشور آمریکا توانست مردم این کشور را نسبت به محصولات با کیفیت خود مانند هواوی نکسوس 6 پی جذب کند؛ اما حالا این شرکت قصد دارد موفقیت خود را ادامه دهد و به بزرگترین غول صنعت تلفن هوشمند تبدیل شود. چند روز تا معرفی محصول جنجالی شرکت هواوی، گوشی آنر مجیک باقی مانده است.

گوشی آنر مجیک می‌تواند بزرگترین موفقیت هواوی و برند با کیفیت آنر  را در سال 2016 رقم بزند و به کمپانی‌های رقیب مانند سامسونگ و اپل نشان بدهد یک شرکت چینی حرفی برای گفتن خواهد داشت. این گوشی که تا چند روز آینده خود را به دوستداران تکنولوژی نشان خواهد داد، طبق تصاویر بسیار زیبا است و دارای سخت افزار قدرتمندی است. از مشخصات سخت افزاری هواوی آنر مجیک باید به تراشه پردازنده کرین 950، صفحه نمایش 4k، حافظه رم 4 گیگابایت، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی و دوربین سلفی باکیفیت، از نوع دوربین دوگانه اشاره داشت.

گوشی آنر مجیک، محصول جدید شرکت آنر به زودی وارد بازار خواهد شد. موبایلی قدرتمند با صفحه نمایشی بدون حاشیه با چهار لبه خمیده که قیمت بالایی خواهد داشت.

طبق اطلاعات منتشر شده در مورد قیمت گوشی آنر مجیک باید گفت که این اسمارت فون گران قیمت‌ترین گوشی شرکت چینی هواوی خواهد بود؛ چرا که طبق اطلاعات لو رفته در سایت هواوی این موبایل دارای قیمت 9999.00 یوآن معادل 1447 دلار است. یکی از تحلیلگران بازار تکنولوژی، پان جیوتانگ گفته است، این تلفن هوشمند با قیمتی کمتر از هزار دلار وارد بازار خواهد شد. هنوز اطلاعات رسمی از قیمت این گوشی مشخص نیست؛ اما نسبت به سخت افزار و امکانات آنر مجیک باید گفت که این پرچمدار تمام عیار از هواوی، بسیار گران قیمت خواهد بود.

گوشی آنر مجیک، محصول جدید شرکت آنر به زودی وارد بازار خواهد شد. موبایلی قدرتمند با صفحه نمایشی بدون حاشیه با چهار لبه خمیده که قیمت بالایی خواهد داشت.

 یک تصویر کمیک استریپ منتشر شده است که در آن 16 ویژگی کلیدی آنر مجیک نشان داده شده است. درواقع این ویژگی‌ها خبر از یک موبایل بسیار جذاب و بدون رقیب را می‌دهد؛ اما هنوز توسط منابع رسمی این ویژگی‌ها تایید نشده است. می‌توان گفت طبق این کمیک استریپ این گوشی دارای صفحه تاشو و لبه منحنی است. همچنین این گوشی در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود و دارای شارژ بدون سیم و هوش مصنوعی است. شایان ذکر است شرکت هواوی به زودی از پرچمدار جدید خود آنر مجیک در 26 آذر ماه رونمایی خواهد کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر