coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آغاز طرح تبدیل حواله سورن پلاس به پژو پارس [+قیمت پرو پارس LX]

طرح تبدیل حواله سورن پلاس به پژو پارس آغاز شد. متقاضیانی که در اولولیت آبان و آذر دی‌ماه قرار دارند، می‌توانند از این شرایط تبدیل استفاده کنند.

ایران خودرو، طرح تبدیل حواله سورن پلاس به پژو پارس را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه که تکمیل وجه خود را انجام داده و در اولویت آبان و آذر 1402 بودند را آغاز کرده است. این طرح فقط مختص به دی‌ماه 1402 است و افرادی که تمایل به شرکت دارند می‌بایست درخواست قیمت خود را ثبت کرده و خودروساز نیز باید مابه‌التفاوت بهای اخذ شده سورن پلاس دوگانه‌سوز را به متشری بپردازد.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید: مشخصات سورن پلاس با موتور XU7P ، جانشین پژو پارس چه آپشن‌هایی دارد؟ [+عکس]

طرح تبدیل حواله سورن پلاس به پژو پارس آغاز شد

با توجه به اینکه طرح تبدیل حواله خودرو سورن پلاس دوگانه سوز تکمیل وجه شده آبان و آذر ۱۴۰۲ به پارس ال-ایکس فعال شده، قیمت جدید و قطعی پارس LX ویژه دی‌ماه ۱۴۰۲ مشخص شده است.

جزئیات طرح تبدیل حواله سورن پلاس به پژو پارس LX:

طرح تبدیل حواله سورن پلاس به پژو پارس آغاز شد

پیش‌تر در خبری گفتیم که مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد، اعلام کرده است که پژو پارس از تاریخ 16 اسفند توقف تولید خواهد شد.این خودرو قطعاً محبوب‌ترین خودرو سدان تولید ایران خودرو است که عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایران را نیز یدک می‌کشد.

رئیس سازمان ملی استاندارد در پاسخ به سوال مطرح شده مبنی بر خودرو‌های پیش فروش شده پس از مهلت اخذ استاندارد‌های اجباری از جمله پژو پارس پاسخ داد:

«سازمان استاندارد مسئولیتی در قبال پیش فروش‌ها پس از مهلت قانون توقف تولید ندارد لذا آنچه که قانون برای ما وضع کرده است ما به آن عمل خواهیم کرد و از آنجایی مصرف کننده باید رضایت کافی و وافی از کالا را داشته باشد تولیدکنندگان نیز ملزم به رعایت قانون هستند.»

بیشتر بخوانید:

آیا شما نیز تمایل به تعویض خودرو سورن پلاس خود با پژو پارس LX دارید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    باسلام بله اگه سورن پلاس دوگانه نمیدن پارس ال ایکس یا تیو فایو هم خوبه

    پاسخ