coinex
راهنمای خرید تکراتو

دانلود بازی سوپر ماریو ران در اپل استور شگفت انگیز است؛ نینتندو رکورد شکنی کرد!

دانلود بازی سوپر ماریو ران در اپل استور شگفت انگیز است؛ نینتندو رکورد شکنی کرد!
دانلود بازی سوپر ماریو ران در اپل استور رکورد شکنی کرد. کمپانی نینتندو در یک مصاحبه مطبوعاتی صحبتی را عنوان کرد که تقریبا همه آن را می دانستند؛ بازی سوپر ماریو ران (Super Mario Run) موفقیت بزرگی به دست آورد.

این کمپانی امروز در مصاحبه خود تایید کرد که این بازی در چهار روز اول، بیش از 40 میلیون بار دانلود شده است. این مقدار از حجم دانلود رکورد دانلودها را در اپ استور شکست. رکوردی که قبل از این توسط یکی دیگر از دارایی های نینتندو، بازی پوکمون گو به دست آمده بود.

به غیر از این حجم سرسام آور از دانلود، بازی سوپر ماریو ران در بالاترین رتبه در بین برنامه های قرار گرفته در دسته بندی رایگان را در بیش از 140 مارکت مختلف به دست آورده و مهم تر از همه در بین 10 برنامه برتر در لیست پرفروش ترین های بازار در اپل استور قرار گرفت.

چنین حجم بالایی از دانلود بازی سوپر ماریو ران می تواند دلایل متعددی داشته باشد. اولین مورد آنکه این اولین بازی کمپانی نینتندو بوده که بر روی پلتفرم گوشی های هوشمند قابل اجراست و البته برای بسیاری از کاربران نوستالژیک بوده و برپایه بازی معروف سوپر ماریو طراحی شده است.

دومین مورد، همکاری بسیار خوب کمپانی نینتندو با غول کوپرتینو بوده است. این بازی بر روی سیستم عامل iOS در اپل استور قرار گرفته و جالب است که بر روی اندروید در دسترس نیست؛ هرچند که به نظر نمی رسد نینتندو ذره ای در این مورد نگرانی داشته باشد.

و در نهایت به نظر می رسد که عنوان رایگان برای این بازی در این فروشگاه، بیشتر مردم را برای دانلود بازی سوپر ماریو ران فریفته است؛ اما جالب اینجاست که پس از گذراندن سه لول از این بازی، با درخواست شما برای ادامه در صورتی موافقت خواهد شد که پول پرداخت کنید.

به نظر می رسد که این استراتژی برای نینتندو کارساز بوده است؛ هر چند که هنوز، درآمد حاصل از فروش بازی Super Mario Run برای این کمپانی مشخص نیست و این خود می تواند موضوع بسیار مهمی باشد!

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر