coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

لپ‌تاپ قدرتمند زدبوک پاور 16 جی 11 اچ‌ پی با قابلیت شخصی‌سازی معرفی شد [+مشخصات رم و تراشه]

لپ‌تاپ قدرتمند زدبوک پاور 16 جی 11 اچ‌ پی (زهان 99) دیروز برابر با 10 می 2024 رسما در وب سایت رسمی این شرکت معرفی شد. اچ پی اعلام کرده که زمان خرید کاربران می‌توانند این مدل را با توجه به نیازشان شخصی‌سازی کرده و پیکربندی آن را تغییر دهند.این لپ‌تاپ با صفحه نمایش بزرگتری که نسبت ابعاد آن 16 به 10 است مقایسه شده و از نسل قبلی با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی و نسبت ابعاد 16 به 9 عملکرد بهتری دارد و ارتقا داده شده؛ کاربران اکنون می‌توانند از گزینه‌های متعدد نمایش با وضوح و روشنایی‌های مختلف، گستره‌ی رنگ و پشتیبانی از لمس برای تجربه‌ی بهتری استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات لپ‌تاپ قدرتمند زدبوک پاور 16 جی 11 اچ‌ پی

این لپ‌تاپ دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوانی است و کاربران می‌توانند آن را با پردازنده‌های اینتل کور آلترا (i5، i7، i9) یا پردازنده‌های AMD Ryzen (شامل نسخه‌های Pro) پیکربندی کنند.

این لپ‌تاپ قدرتمند قابلیت‌های بسیاری را با ترکیب پردازنده‌های اینتل و AMD، همچنین گرافیک‌های Nvidia RTX Ada از RTX 500 تا RTX 3000 ارائه می‌دهد. با این ترکیبات، کاربران می‌توانند از عملکرد بالا و توانایی پردازش گسترده‌ای برای فعالیت‌های گرافیکی، ویرایش ویدیو، بازی‌های رایانه‌ای حرفه‌ای و سایر کاربردهای مرتبط با پردازش داده بهره‌مند شوند.

همچنین، شکاف‌های حافظه DDR5 SO-DIMM دوگانه و شکاف‌های درایو جامد M.2 دوگانه امکان ارتقاء حافظه و ذخیره‌سازی را فراهم می‌کند که این ویژگی به کاربران گزینه‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مشخصات لپ‌تاپ قدرتمند زدبوک پاور 16 جی 11 اچ‌پی
مشخصات لپ‌تاپ قدرتمند زدبوک پاور 16 جی 11 اچ‌ پی

همچنین، وجود دوربین 5 مگاپیکسلی با شناسایی چهره مادون قرمز و پرده حریم خصوصی امنیت کاربران را تضمین کرده و گزینه‌های رابط غنی از جمله Thunderbolt 4 و RJ45 اترنت ارتباطات سریع و پایدار را فراهم می‌کند.

لپ تاپ جدید و قدرتمند اچ پی که انتظار می‌رود بهترین لپ تاپ های اچ پی 2024 باشد مجهز به یک باتری 83 وات‌ساعت با یک آداپتور برق 150 وات بوده و وزن آن به حداقل 2.04 کیلوگرم (رایزن) و 2.122 کیلوگرم (اینتل) می‌رسد

بعلاوه اینکه امکان دارد نسخه مصرف‌کننده با گرافیک RTX 4050 ارائه شود؛ اما در حال حاضر در دسترس نیست و اطلاعات خاص دیگری درباره ی رم و فضای ذخیره سازی آن منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر