coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ گلکسی X در سه ماهه سوم یا چهارم سال 2017 معرفی خواهد شد

سامسونگ گلکسی X در سه ماهه سوم یا چهارم سال 2017 معرفی خواهد شد
پیش از این برخی شایعات به این نکته اشاره داشتند که سامسونگ در نظر دارد تا در سال 2017، پنج گوشی پرچمدار از سری گلکسی را معرفی کند و یکی از این پرچمداران گوشی سامسونگ گلکسی X خواهد بود. یک گوشی هوشمند با نمایشگری تاشو که از رزولوشن 4K برخوردار خواهد بود!

اکنون یک نمونه اولیه از این دستگاه رخ نشان داده؛ اما هیچ اشاره ای به زمان رونمایی و یا عرضه آن نشده است.

سامسونگ مدتهاست که از عرضه یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو صحبت می کند (در واقع چیزی در حدود 8 سال می گذرد)؛ اما هیچ زمان، تاریخ معرفی و یا زمانی که این محصول وارد بازار خواهد شد را اعلام نکرد. این کانسپت مدتهاست که تنها به عنوان یک طرح مفهومی شناخته می شود.

اما گویا بعد از مدتها، سامسونگ خود را آماده کرده تا با معرفی گوشی سامسونگ گلکسی ایکس، طرح جدیدی از گوشی های هوشمند با نمایشگر تاشو را نشان دهد. شایعات مربوط به این خبر که از چین سرچشمه می گیرد، نشان می دهد که سامسونگ گلکسی X در کوارتر سوم و یا کوارتر زمانی چهارم سال 2017، بالاخره رخ نشان خواهد داد.

به جز اینکه، سامسونگ Galaxy X یک گوشی پرچمدار خواهد بود، این را نیز می دانیم که با یک گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش تاشو سرو کار داریم که می تواند به صورت یک طومار پیچیده شده و لوله گردد (البته اگر این پتنت تا پایان سال 2016 به ثبت رسیده باشد)

سامسونگ گلکسی X در سه ماهه سوم یا چهارم سال 2017 معرفی خواهد شد

علاوه بر این گفته شده که در گوشی سامسونگ گلکسی X از اشکال مختلف تشخیص هویت بیومتریک از جمله انگشتان و صورت استفاده خواهد شد. مطمئن با نزدیکتر شدن به تاریخ رونمایی این محصول، جزئیات بیشتری نیز منتشر خواهد شد. شاید سامسونگ قصد دارد تا با معرفی سامسونگ گلکسی ایکس، مرزهای جدیدی در بازار گوشی های هوشمند تعیین کند. باید دید!

پتنت سامسونگ
پتنت سامسونگ برای گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو

.

منبع: sammobile 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر