coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط پیش فروش پژو 207 دنده ای [+ شرایط و قیمت]

شرایط پیش فروش پژو 207 دنده ای توسط ایران خودرو اعلام شد. در این طرح پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای عرضه شده و فقط 10 روز فرصت ثبت‎‌نام در نظر گرفته شده است.

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای جدید، شرایط پیش فروش پژو 207 دنده ای را ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده سامانه یکپارچه با اولویت تابستان 1403 اعلام کرد. در این بخشنامه ذکر شده که متقاضیان فقط 10 روز مهلت دارند در طرح شرکت کرده و ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. همچنین طرح فروش پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای فقط مختص به متقاضیان عادی در این سامانه است.

قیمت پژو 207 دتده ای نیز به صورت علی‌الحساب در این طرح ذکر شده و مشتریان باید توجه داشته باشند که مابقی بهای خودرو را باید در زمان تحویل خودرو و به نرخ روز پرداخت کنند. در ادامه با جزئیات ثبت‌نام پژو 207 دستی همراه تکراتو باشید.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام خودروهای برقی وارداتی ؛ سامانه یکپارچه خودروهای برقی آغاز بکار کرد

شرایط پیش فروش پژو 207 دنده ای

ایران خودرو شرایط واریز وجه پژو 207 را با تعداد محدود برای آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که در اولویت تابستان 1403 قرار دارند، اعلام کرد. براساس این طرح متقاضیان عادی این خودرو می‌توانند پس از دریافت پیامک از سمت ایران خودرو، برای واریز وجه مبلغ مندرج در بخشنامه فروش به وب‌سایت فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

متقاضیان عادی سامانه یکپارچه می‌بیست کلیه شرایط عمومی و اختصاصی لازم‌لاجرا در بخشنامه‌های فروش این سامانه را دارا باشند. همچنین مصوبه 473 شورای رقابت که بر طرح‌های پیش‌فروش اتکا دارد، عنوان می‌کند که در صورت افزایش قیمت خودرو در زمان تحویل، بخش معادل پیش‌پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود.

در صورت تغییر نرخ الزامات قانونی تا زمان فاکتور پرداخت ما به‌التفاوت بر عهده خریدار خواهد بود.

شرایط پیش فروش پژو 207 دنده ای

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش پژو 207 در سامانه یکپارچه چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر