coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

هیات عالی نظارت مجمع تشخیص با تعطیل شدن شنبه ها مخالفت کرد

موضوع تعطیل شدن شنبه ها که از مدتی پیش در حال بررسی است با مخالفت رو به رو شد. در جلسه امروز هیات عالی نظارت مجمع تشخیص با تعطیلی شنبه ها موافقت نشد.

جلسه امروز هیات عالی نظارت مجمع تشخیص با حضور اکثریت اعضا، وزیران کشور و اقتصاد، روسای سازمان امور اداری و استخدامی، امور مالیاتی و سازمان بورس و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی و به ریاست آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس هیات عالی نظارت تشکیل شد.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید:تعیین تکلیف طرح تعطیلی شنبه‌ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری مشخص می‌شود [+ویدئو]

در این جلسه موضوع تعطیل شدن شنبه ها مطرح شد اما طبق تبصره ۳ لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مربوط به تنظیم ساعات کار دستگاه های اجرایی از یکشنبه تا پنج شنبه را از جهت ناعادلانه بودن مغایر جز ۱۰ بند ۹ سیاست های کلی نظام قانونگذاری عنوان و با آن موافقت نشد.

اعضای این جلسه تبصره ۴ را به دلیل افزایش هزینه‌های بخش خصوصی مغایر بند ۱۱ سیاست های کلی تشویق سرمایه گذاری دانستند. به هر حال طرح استفساریه جزء یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار قرار گرفت و پس از استماع گزارش کمیسیون تخصصی و وزیر اقتصاد و بررسی موضوع از ابعاد گوناگون، مغایرت مصوبه با سیاست های کلی نظام احراز نشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تعطیل شدن شنبه ها چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر