coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

میان‌رده‌های Redmi 13 5G و POCO M6 Plus 5G شیائومی بازار جهانی را هدف گرفته‌اند

زیر برندهای شیائومی، Redmi و POCO، در حال عرضه گوشی‌های هوشمندی هستند که قرار است در دل آنها از پردازنده کوالموم اسنپدراگون 4 نسل 2 استفاده شود. به تازگی اطلاعاتی از دیتابیس Google Play Console منتشر شده که نشان می‌دهند دو مدل Redmi 13 5G و POCO M6 Plus 5G به همین تراشه تجهیز شده‌اند. در لیست مشخصات POCO M6 Plus 5G جزئیات بیشتری آشکار شده که پیکربندی آن را با رم 8 گیگابایتی، پردازنده گرافیکی Adreno 613، سیستم عامل Android 14 و نمایشگر Full HD+ (1080×2460) با تراکم پیکسلی 440 dpi نمایان می‌سازد.

اطلاعاتی که  Google Play Console منتشر کرده نشان می‌دهند، ردمی 13 فایو جی همان پردازنده، پردازنده گرافیکی و سیستم عامل پوکو M6 Plus 5G در پیکربندی رم متفاوت (احتمالا 6 گیگ) ارائه خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:


احتمالا POCO M6 Plus 5G همان Redmi Note 13R است

اگر بخواهیم به برخی اخباری که منتشر شده استناد کنیم، احتمالا پوکو M6 پلاس فایو‌جی، نسخه‌ی بازشده‌ی Redmi Note 13R است؛ چراکه مشخصاتی که فاش شده‌اند شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند.

به نظر می‌رسد شیائومی در حال آماده‌سازی برای عرضه گوشی‌های هوشمند 5G بسیار مشابهی تحت برندهای Redmi و POCO است که از پردازنده Snapdragon 4 Gen 2 بهره می‌برند. می‌توان انتظار داشت برخی تفاوت‌های منطقه‌ای در ویژگی‌های خاص یا پیکربندی رم وجود داشته باشد؛ اما در کل، این گوشی‌ها احتمالاً عملکردی قابل مقایسه با قیمتی مقرون به صرفه ارائه خواهند داد. اینکه شیائومی چگونه این گوشی‌ها را متمایز می‌کند و هر برند را برای کدام بازارها هدف قرار می‌دهد، در ماه‌های آینده جالب خواهد بود.

Specifications of POCO M6 Plus 5G and Redmi 13 5G

 

با توجه به این افشاگری‌ها، علاقه‌مندان به تکنولوژی می‌توانند در آینده‌ای نزدیک منتظر معرفی گوشی‌های جدیدی با ویژگی‌های برجسته از برندهای POCO و Redmi باشند. این گوشی‌ها با پردازنده قدرتمند Snapdragon 4 Gen 2، رم قابل توجه و نمایشگر با کیفیت، احتمالاً گزینه‌های مناسبی برای افرادی خواهند بود که به دنبال تلفن‌های هوشمند با عملکرد بالا و قیمت مناسب هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر